Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Vanmorgen het nieuwe modem en de Next Mini geïnstalleerd. Alles werkt behalve Videoland. Als ik de app of 151 aanklik krijg ik meteen een zwart scherm. Heeft iemand een idee?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @Marjon1968
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.
Wat nog wel eens wil helpen is om de Mediabox Next Mini terug te zetten naar de fabrieksinstellingen via de -knop op uw afstandsbediening en dan rechtsboven via
Instellingen.
Uw eventueel bewaarde en geplande opnamen blijven gewoon bewaard. Alleen moet u opnieuw inloggen bij uw streamingdiensten.
Laat u even weten of dit heeft gewerkt?
Goedemorgen @Marjon1968
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.
Wat nog wel eens wil helpen is om de Mediabox Next Mini terug te zetten naar de fabrieksinstellingen via de -knop op uw afstandsbediening en dan rechtsboven via
Instellingen.
Uw eventueel bewaarde en geplande opnamen blijven gewoon bewaard. Alleen moet u opnieuw inloggen bij uw streamingdiensten.
Laat u even weten of dit heeft gewerkt?
Ik had het al een aantal keer zo gedaan, niet gelukt. Maar nu wel dus thanks, was het toch de oplossing.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...