LISAW1988 wrote:
jethea wrote:
Kan zijn dat het misschien zo is dat het aan de app kan liggen, maar dat anderen er geen last van zouden hebben is niet waar, klik maar op mijn internet link die ik mee gestuurd heb.
Dus ik geloof Videoland absoluut niet als zij zeggen dat het probleem bij hen niet bekend is.
Ja dat had ik al gezien. Maar is wel vreemd dat ze het overal goed doen behalve op de horizonbox. En de monteur kon ook niks vinden waar het vandaan komt. Maar ja wachten wel af misschien bij een nieuwe update dat die wel goed werkt. En anders pech dan maar blokjes erdoor.
Gr Lisa
Het is dus niet zo dat ze het overal goed doen hoor, tenzij je bedoeld dat het op je tablet goed gaat en op de horizonbox niet.
Maar hij doet het overal via mediaboxen Apple tv of Google niet goed.
Vandaag doet Video.and het hier prachtig, zonder blokken en stagneren en andere signaal problemen.
Alleen kwam ik vandaag niet goed in een film het wieltje bleef maar draaien en ik kreeg 2 keer de boodschap dat er iets fout was gegaan en ik het opnieuw kon proberen met de foutmelding VL04.
Dat is niet een foutcode van ziggo, maar van Videoland.
Ik heb hier over gebeld met ziggo en die hebben mijn signaal opnieuw bekeken en alles was in orde.
Toen ik door gaf dat iemand anders Videoland gebeld had en er door hun werd gezet dat de fout bij ziggo lag, omdat ziggo de app gemaakt zou hebben, werd mij verteld dat dit niet klopte, de app is in samenwerking van Videoland zelf gemaakt.
Dus, ik heb het in ieder geval gemeld, want het is verstandig dit soort dingen toch door te geven, zodat ziggo op de hoogte blijft van deze problemen en wie weet wordt het dan vanzelf beter.
Ik kijk in ieder geval al 2 dagen zonder blokken.