hans6011

Level 7
  • 210Posts
  • 9Oplossingen
  • 68Likes

Videoland app blijft volledig zwart

Werkt vandaag niet. Beeld blijft volledig zwart. Hebben hier meer mensen last van?

 

134 Reacties 134
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Goed punt @anoniemforum! Welk merk en type tv gebruiken jullie?

Wat betreft verder uitpluizen van zaken, zou je je postcode en huisnummer in je profiel willen updaten @Appniet22

@meijboom63 Zou jij de postcode en huisnummer van je moeder in je profiel tussen haakjes willen zetten? 

Appniet22

Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

@Vincent  dank voor je reactie.

televisie is Sony Bravia KD-49XG90xx

 

Appniet22

Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

@Vincent als ik mijn postcode en huisnummer vermeld is dat dan  voor iedereen te zien? dat wil ik liever niet nl

 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

@Appniet22 Dank je. De postcode en huisnummer is uitsluitend zichtbaar voor Ziggo moderators. Je mag het eventueel ook in een privébericht met mij delen, mocht je dat prettiger vinden.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

@Appniet22 postcode en huisnummer in je profielinstellingen is alleen voor een moderator zichtbaar

Appniet22

Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

@Vincent dank weer. gedaan! ga horen

 

meijboom63

Level 7
  • 142Posts
  • 2Oplossingen
  • 75Likes

@Vincent is het de bedoeling om alleen dingen na te kijken? Want als jullie bijvoorbeeld op afstand de box terug willen zetten naar fabrieksinstellingen is ze Netflix kwijt, die moet ik weer instellen maar ik kom niet dagelijks bij schoonmoeders 😉

meijboom63

Level 7
  • 142Posts
  • 2Oplossingen
  • 75Likes

Hoi @Vincent  schoonmoeder heeft een Philips 43PUS7555

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

@meijboom63 

gebruik je de meegeleverde HDMI kabel ?

meijboom63

Level 7
  • 142Posts
  • 2Oplossingen
  • 75Likes

@anoniemforum  ja 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

top

@Vincent  of een andere moderator komt binnen enkele werkdagen langs het topic

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Ik heb intern even gezocht en een aantal dingen uitgesloten maar verder geen issue hier met Videoland. Dus we moeten even verder zoeken! @meijboom63 en @Appniet22

Misschien dat @Dave! eens mee kan kijken? 

meijboom63

Level 7
  • 142Posts
  • 2Oplossingen
  • 75Likes

@Carlien nog even aanvullend: dit probleem had schoonmoeder ook al bij de eerste Videoland app, dus overgang naar V2 kun je ook uitsluiten ☺️

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

@Carlien  dat kan ik zekers en is heel gemakelijk.

 

@meijboom63 @Appniet22  Ga naar de Videoland inloggen pagina, als het goed is wordt er nu een overgang in werking gezet bij account instelling, dit wordt automatisch gevraagd. Geld ook voor de Media Box Next en Mini ( daar is de oude App al verdwenen) als je bent gemigreerd naar de Rode V2 App dan zie je ook in de Login Videoland v2 staan. Nu kan je gewoon inloggen via de rode app.

 

Eigenlijk staat hier alles al geschreven over de App en de Migratie Videoland - Waar kunnen we je mee helpen? 

Appniet22

Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

@Dave! @Carlien @meijboom63 dank voor jullie hulp. laatste suggestie van Dave zal niet helpen: de app werkt nl ook in de nieuwe versie (V2)  af en toe wel, kan dan gewoon inloggen en kijken. Maar: probleem is nu juist dat dat heel vaak niet zo is: scherm blijft dan zwart, er gebeurt helemaal niets. herstarten, fabrieksinstellingen helpt niet. Alle controles op de mediabox next zijn prima, signaal perfect, en bijv Netflix doet het altijd wel. maakt niet uit of ik probeer via kanaal 151 of via de mediabox app.

vanmorgen dus weer wel, maar gisteravond kon ik er hele avond niet inkomen.

C/ 1. app (V2) is ok want anders zou ik er nooit in kunnen 2. account videoland = ok en aangepast want kan af en toe wel kijken, en werkt op andere apparaten via V2 altijd prima 3. had t/m november op mediabox XL (die had ik toen nog) nooit enig probleem. 4. suggestie: werkt vooral niet onder prime time, zo is mijn indruk: ochtend ok, maar avond bijna altijd foute boel, maar einde avond (23.30u) vaak weer ok. tot zover weer even

meijboom63

Level 7
  • 142Posts
  • 2Oplossingen
  • 75Likes

@Dave! @Carlien dit begrijp ik niet… dit is een oplossing voor een probleem dat niet aan de hand is… Videoland werkt soms wel prima , maar geeft (veel) vaker een volledig zwart beeld, zowel via kanaal 151 als via de Ziggo app. Smart tv rechtstreeks gaat op dat moment wel gewoon goed. Probleem was er al bij de oude Videoland maar doet zich op exact dezelfde manier nog steeds voor bij de V2 versie. Aangesloten met originele bijgeleverde HDMI kabel. Zie ook de uitgebreide en accurate melding van het probleem van @Appniet22 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

@Appniet22  en @meijboom63 

 

Wat je dan kan proberen is de App benaderen via Homeknop en dan naar TV Apps gaan en vervolgens Videoland aanklikken, dan via die optie het bekijken. Na dat alles is afgesloten, probeer dan weer eens kanaal 151 of dit werkt.

 

Ik dacht dat jullie de migratie nog niet hadden gehad, mijn excuus hiervoor.

 

meijboom63

Level 7
  • 142Posts
  • 2Oplossingen
  • 75Likes

@Dave! @Appniet22  Excuses uiteraard niet nodig, maar ook dat is al geprobeerd en werkt niet helaas als het zwarte scherm verschijnt, die krijg je dan ook op de door jou genoemde manier en dan terug gaan naar 151 maakt geen verschil. Het is inmiddels al een topic met best veel berichten/informatie wat er aan de hand is en wat er geprobeerd is 😉

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Enige wat je nog zou kunnen doen bij inloggen op videoland even naar https://v2.videoland.com/mijn-account/koppel-mijn-account gaan en dan even alle apparaten uitloggen even geheel uitloggen en dan je Media Box Via TV Apps benaderen 1 keer inloggen en dan hopen dat dit lukt. Dat is dan me laatste wat ik nog kan bedenken.

 

Anders lijkt het me handig als @Carlien  of @Vincent  even kijkt wat er gaande is.

 

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

@meijboom63, is het gelukt met de tips van @Dave!

Uitgelicht topic