1
Vraag
2
Reacties
Hoogevr

Level 3
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Video via hdmi

Waarom krijg ik nog steeds de melding: Helaas is het niet toegestaan om deze video af te spelen op je tv via hdmi.

Ik heb mijn Ipad met hdmi kabel verbonden met mijn tv en gebruik de Ziggo app op mijn Ipad, komt hier nog een oplossing voor?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Nee hier is geen oplossing voor, dit is een beveiling in de App. Als er een device/apparaat wordt aangesloten treed er een beveiliging op in de app. Streamen kan wel via Airplay of Chromecast. Bezit je een Next dan kan je ook via Ziggo Go Replay TV terug kijken.

 

Dus met iPad of iPhone werkt de HDMI niet beveiliging App en van Apple omdat zij geld vragen voor content is er afgesproken dat dit niet kan.

Bekijk in context

6 Reacties 6
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

waarschijnlijk ondersteund de ipad via hdmi geen HDCP 

wat wel vereist is voor ziggo go

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/High-bandwidth_Digital_Content_Protection 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Dat klinkt plausibel, echter waar baseer je het op dat dit een vereiste is? @anoniemforum 

Dit is puur een door de ontwikkelaars ingebakken beperking, niks meer en niks minder. Net zo goed dat screen mirroring niet mag.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

zover ik weet werkt ziggo go via hdmi op  tv of monitor vanuit een laptop of tablet alleen als de hdmi uitgang ook HDCP ondersteund 

 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Nee hier is geen oplossing voor, dit is een beveiling in de App. Als er een device/apparaat wordt aangesloten treed er een beveiliging op in de app. Streamen kan wel via Airplay of Chromecast. Bezit je een Next dan kan je ook via Ziggo Go Replay TV terug kijken.

 

Dus met iPad of iPhone werkt de HDMI niet beveiliging App en van Apple omdat zij geld vragen voor content is er afgesproken dat dit niet kan.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

 


@anoniemforum  schreef:

zover ik weet werkt ziggo go via hdmi op  tv of monitor vanuit een laptop of tablet alleen als de hdmi uitgang ook HDCP ondersteund 

 



Dat betwijfel ik, op een laptop via een VGA aansluiting naar een beeld scherm werkt het ook. 

 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Dat staat los van Apple, met Android tablets en smartfoons mag dit ook niet. Puur een beperking ingebakken door de Ziggo developpers.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic