Goedenmorgen,
Onlangs ben ik verhuisd naar een andere gemeente. Helaas doet sindsdien viaplay (kanaal 200) het niet meer. Ik krijg de code E614-4, zender zit niet in abonnement of smartcard niet geactiveerd. Ik heb viaplay via ziggo, dit is ook gewoon zichtbaar in mijn ziggo. Alle andere zenders werken wel. Ik heb het stappenplan doorlopen, zonder succes. Hoe kan ik dit probleem verhelpen?
Alvast bedankt
Opgelost! Ga naar oplossing.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/apparaten/ci-modules
In oud-Ziggo gebied (fZiggo) kun je geen SmarDTV module gebruiken.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Krijg je letterlijk E614-4 als foutmelding?
Kun je nog eens kijken, want ik kan die foutmelding nergens terug vinden.
Mijn fout, moet zijn E16-4
Heb je deze stappen doorlopen?
Hoi Bert, yes zonder resultaat
Dan zal er in de achtergrond iets niet goed gaan, mogelijk kan een Ziggo moderator ergens een trap tegen geven.
Thanks @Bert, ik ga direct aan de slag voor @michelboutsma 🙂
Ik stuur een signaaltje naar de mediabox/smartcard! Wil je eens checken of je zo (anderhalf uur na dit berichtje) weer beeld hebt? Als niet moeten we dit signaaltje nog even proberen met de TV aan 🙂
Ben je verhuisd van fUPC gebied naar fZiggo gebied, of andersom?
https://www.televisies.nl/tvpedia/wat-is-het-ziggo-gebied-binnen-nederland/
@Madelon helaas, zelfde melding nog
@jenson ik ben inderdaad vanuit upc naar ziggo gebied verhuisd
https://www.ziggo.nl/klantenservice/apparaten/ci-modules
In oud-Ziggo gebied (fZiggo) kun je geen SmarDTV module gebruiken.
Dank voor de reactie
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.