Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
TuLiPs
Level 5

Viaplay pakket delen

Mijn zoon stelt voor om samen met ons een abonnement op Viaplay te nemen en hierbij de kosten te delen. We zitten hebben beiden in abonnement (Tv + Internet) bij Ziggo (in Rotterdam). Volgens mijn zoon kun je onder een Viaplay abonnement 2 accounts aanmaken en dus zouden we beiden hiervan gebruik kunnen maken. Ik vraag mij af of dit zo is of dat een Viaplay pakket aan 1 Ziggo abonnement wordt gekoppeld.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert
Level 18
T.E.A.M.

Het Viaplay abonnement wordt inderdaad aan 1 Ziggo abonnement gekoppeld, als je het via Ziggo bestelt. Maar binnen het Viaplay account kun je 2 profielen aanmaken, 1 voor jou en 1 voor je zoon. Je gebruikt dan beiden dezelfde inloggegevens, maar je hebt allebei je eigen profiel. Dus je eigen voorkeuren etc.

Bekijk in context

0 Kudos
2 Reacties 2
Evert
Level 18
T.E.A.M.

Het Viaplay abonnement wordt inderdaad aan 1 Ziggo abonnement gekoppeld, als je het via Ziggo bestelt. Maar binnen het Viaplay account kun je 2 profielen aanmaken, 1 voor jou en 1 voor je zoon. Je gebruikt dan beiden dezelfde inloggegevens, maar je hebt allebei je eigen profiel. Dus je eigen voorkeuren etc.

0 Kudos
User1
Level 2

Let er wel op dat het account gekoppeld is aan 1 ziggo abonnement. Dus alleen op dat abonnement zal zender 200 beschikbaar zijn. Dus F1 kijken op kanaal 200 kan alleen op dat betreffende abonnement. De ander moet dan via de app kijken (of streamen naar tv).