Mijn zoon stelt voor om samen met ons een abonnement op Viaplay te nemen en hierbij de kosten te delen. We zitten hebben beiden in abonnement (Tv + Internet) bij Ziggo (in Rotterdam). Volgens mijn zoon kun je onder een Viaplay abonnement 2 accounts aanmaken en dus zouden we beiden hiervan gebruik kunnen maken. Ik vraag mij af of dit zo is of dat een Viaplay pakket aan 1 Ziggo abonnement wordt gekoppeld.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het Viaplay abonnement wordt inderdaad aan 1 Ziggo abonnement gekoppeld, als je het via Ziggo bestelt. Maar binnen het Viaplay account kun je 2 profielen aanmaken, 1 voor jou en 1 voor je zoon. Je gebruikt dan beiden dezelfde inloggegevens, maar je hebt allebei je eigen profiel. Dus je eigen voorkeuren etc.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Het Viaplay abonnement wordt inderdaad aan 1 Ziggo abonnement gekoppeld, als je het via Ziggo bestelt. Maar binnen het Viaplay account kun je 2 profielen aanmaken, 1 voor jou en 1 voor je zoon. Je gebruikt dan beiden dezelfde inloggegevens, maar je hebt allebei je eigen profiel. Dus je eigen voorkeuren etc.
Let er wel op dat het account gekoppeld is aan 1 ziggo abonnement. Dus alleen op dat abonnement zal zender 200 beschikbaar zijn. Dus F1 kijken op kanaal 200 kan alleen op dat betreffende abonnement. De ander moet dan via de app kijken (of streamen naar tv).
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.