Hallo Mensen
Ik heb boven (op mijn slaapkamer) een al wat oudere TV staan en die heb ik uitgebreid met een HUMAX TV+ H3
Die oudere TV heeft nog geen App's aan, en die uitbreiding van HUMAX TV+ H3 geeft de mogelijkheid om Netflix YouTube en enkele App's te ontvangen, n.l. alleen App's die NL Store aanbied, en daar zit geen ViaPlay bij.
Verder heb ik in mijn huiskamer een Multimedia Box Next staan, gekoppeld aan m'n huis TV
Is het met bovenstaande apparatuur niet gewoon mogelijk om toch ViaPay op mijn oudere TV te krijgen.
Of is er anders een goedkope andere mogelijkheid hiervoor?
Met vriendelijke groet
Jan Filarski
Opgelost! Ga naar oplossing.
De Goedkopere manier voor is een Chromecast 2K 2022 of de zwarte Chromecast 2018 die is dan moet de oude TV wel HDMI ingang bezitten. Zijn allebei zelfde prijs € 39,99 maar de eerste heeft een afstandsbediening de 2 Chromecast niet.
De Multimedia Box Next is dit de huidige Next box of de Cisco Pace Box met HD, kan je foto hier van maken misschien.
Klopt op de Humax H3+ ondersteunt geen Viaplay dat staat ook op hun kanaal.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
De Goedkopere manier voor is een Chromecast 2K 2022 of de zwarte Chromecast 2018 die is dan moet de oude TV wel HDMI ingang bezitten. Zijn allebei zelfde prijs € 39,99 maar de eerste heeft een afstandsbediening de 2 Chromecast niet.
De Multimedia Box Next is dit de huidige Next box of de Cisco Pace Box met HD, kan je foto hier van maken misschien.
Klopt op de Humax H3+ ondersteunt geen Viaplay dat staat ook op hun kanaal.
Ik dank dat ik dan voor zo'n ChromeCast 2K 2022 maar ga sparen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.