Vraag
Reacties
Oplossing
Jan Filarski
Level 7

Viaplay op een TV zonder App's

Hallo Mensen

Ik heb boven (op mijn slaapkamer) een al wat oudere TV staan en die heb ik uitgebreid met een HUMAX TV+ H3

Die oudere TV heeft nog geen App's aan, en die uitbreiding van HUMAX TV+ H3 geeft de mogelijkheid om Netflix YouTube en enkele App's te ontvangen, n.l. alleen App's die NL Store aanbied,  en daar zit geen ViaPlay bij.

Verder heb ik in mijn huiskamer een Multimedia Box Next staan, gekoppeld aan m'n huis TV

Is het met bovenstaande apparatuur niet gewoon mogelijk om toch ViaPay op mijn oudere TV te krijgen.
Of is er anders een goedkope andere mogelijkheid hiervoor? 

Met vriendelijke groet

Jan Filarski

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave
Level 20
T.E.A.M.

De Goedkopere manier voor is een Chromecast 2K 2022  of de zwarte Chromecast 2018 die is dan moet de oude TV wel HDMI ingang bezitten. Zijn allebei zelfde prijs € 39,99 maar de eerste heeft een afstandsbediening de 2 Chromecast niet.

De Multimedia Box Next is dit de huidige Next box of de Cisco Pace Box met HD, kan je foto hier van maken misschien.

Klopt op de Humax H3+ ondersteunt geen Viaplay dat staat ook op hun kanaal.

Schermafbeelding 2022-11-02 om 14.57.28.png

Bekijk in context

2 Reacties 2
Dave
Level 20
T.E.A.M.

De Goedkopere manier voor is een Chromecast 2K 2022  of de zwarte Chromecast 2018 die is dan moet de oude TV wel HDMI ingang bezitten. Zijn allebei zelfde prijs € 39,99 maar de eerste heeft een afstandsbediening de 2 Chromecast niet.

De Multimedia Box Next is dit de huidige Next box of de Cisco Pace Box met HD, kan je foto hier van maken misschien.

Klopt op de Humax H3+ ondersteunt geen Viaplay dat staat ook op hun kanaal.

Schermafbeelding 2022-11-02 om 14.57.28.png

Jan Filarski
Level 7
Topicstarter

Ik dank dat ik dan voor zo'n ChromeCast 2K 2022 maar ga sparen.