1
Vraag
2
Reacties
Shuk

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Viaplay niet op 200, maar andere zender

Sinds gisteren een Viaplay abonnement. 

Helaas vind ik op kanaal 200 een andere zender dan Viaplay. Op de Ziggo zenderlijst staat er niets op kanaal 200 gereserveerd, maar het is iets met logo 7 en bij googlen blijkt het 1 of ander christelijk filmkanaal te zijn. 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Klopt in het zender overzicht wordt kanaal 200 nog niet benoemd, wel zou je een aan Viaplay gerelateerd beeld moeten zien. Zover ik weet nu nog geen uitzendingen.

Hoe zie je dit kanaal, de Viaplay kanaal, wordt enkel beschikbaar met een Next, Mediabox XL of een CI module met smartcard.

 

Ik vond enkel een kledingmerk bij het zoeken naar logo 7 dat terzijde.

Bekijk in context

SimplyEd

Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Mediabox Next

App op Next binnenkort beschikbaar

De Viaplay app verschijnt binnenkort op de Mediabox Next.

 
 
  1. Zet je televisie en mediabox aan
  2. Druk op de SimplyEd_0-1646503107609.gif

     

     knop van  je afstandsbediening
  3. Kies voor Apps
  4. Kies voor App store om een volledig overzicht te krijgen van de apps
  5. Ga met de pijltjestoetsen naar de Viaplay app en open de app met SimplyEd_1-1646503107608.gif

     

Tip: Je kunt de app ook openen met Voice control.

Geen Mediabox Next en wil je hiermee naar Viaplay kijken? Laat het ons weten, dan kijken we samen naar de mogelijkheden.

Bekijk in context

19 Reacties 19
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@Shuk 
Ik weet niet wat je verwacht had te zien en verbeter me als ik het verkeerd heb, maar pas op zondag 20 maart gebeurt er wat.

Shuk
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Okee duidelijk, maar ik lees her en der dat er ieg al samenvattingen e.d. te zien zijn en er dus al wel een Viaplay zender bestaat. Bij mij zie ik iets totaal anders en heb graag vtv een evt probleem getackeld.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Klopt in het zender overzicht wordt kanaal 200 nog niet benoemd, wel zou je een aan Viaplay gerelateerd beeld moeten zien. Zover ik weet nu nog geen uitzendingen.

Hoe zie je dit kanaal, de Viaplay kanaal, wordt enkel beschikbaar met een Next, Mediabox XL of een CI module met smartcard.

 

Ik vond enkel een kledingmerk bij het zoeken naar logo 7 dat terzijde.

DON PAPA

Level 17
  • 3835Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes

@Wim C. Schreef: Ik weet niet wat je verwacht had te zien en verbeter me als ik het verkeerd heb, maar pas op zondag 20 maart gebeurt er wat.

 

Waarom dan pas? Op de website van Ziggo staat "Bestel je Viaplay bij Ziggo? Dan kijk je ook tot 1 augustus de Formule 1-raceweekenden live op Viaplay Xtra (kanaal 200)." ik ga er dan eigenlijk ook vanuit dat de live trainingen en kwalificatie te zien zullen zijn in het gehele race-weekend op kanaal 200

 

En stiekem hoop ik zelfs ook nog op 10, 11 & 12 maart, maar dat is afwachten (en anders heb ik daar F1TV nog voor, want ik wil echt niks missen) 😉

Shuk
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Duidelijk verhaal, t moet met een Ziggo box oid. Deze heb ik opgeborgen, want kijk op de tv via de ziggo go app. Tot nog toe voldeed de app. Ik kwam op Family7 terecht omdat 200 nog niet bestaat en de tv automatisch naar de volgende zender zoekt. In dit geval 230. Bedankt voor t meedenken allen.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Klopt, zover ik weet is er 'pas' vanaf dat eerste race weekend ( de 20e volgens de kalender) beeld te verwachten. @DON PAPA  wat is er 10, 11, 12 maart? 

 

Bij @Shuk speelt blijkbaar geheel iets anders.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Via de  Ziggo Go app zal kanaal 200, niet beschikbaar worden gesteld. Dan is mijn advies installeer de Viaplay app. Dan heb je meer dan enkel de F1 beelden.

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@DON PAPA schreef: “Waarom dan pas?

Daarom schreef ik ook: “...verbeter me als ik het verkeerd heb...” de realiteit is voortdurend in beweging.
Maar, wat ik niet helemaal begrijp: @Shuk kijkt TV via de Ziggo Go-app, dan kun je toch ook Formule 1 via de Viaplay-app kijken?

 

Shuk
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dat klopt, maar gezien ik 2 tvs in huis heb waarvan 1 geen smart tv is,wil ik graag naar 200 kunnen zappen hierop wanneer het nodig is. Ik zal op deze tv de ziggo box aansluiten. Ik keek op deze oude tv altijd f1  op analoog beeld. 

DON PAPA

Level 17
  • 3835Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes

@RoWi. Dan zijn de tweede winter testdagen op het Internationaal circuit van Bahrain (10 tot en met 12 maart). 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@DON PAPA  schreef:

@RoWi. Dan zijn de tweede winter testdagen op het Internationaal circuit van Bahrain (10 tot en met 12 maart). 


Ik vond het zojuist, ik vermoed dat dit niet op kanaal 200 beschikbaar komt, het is in ieder geval bij Viaplay zelf beschikbaar zie ik.

Screenshot_20220305-110617_Chrome.jpg

DON PAPA

Level 17
  • 3835Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes

@RoWi. Dat vraag ik mij af, want elders is te lezen:

Screenshot_20220305-110359_Chrome.jpg

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Je hebt gelijk, zie de aanpassing van mij vorig bericht.

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Jullie waren me net voor. 😦

Vanaf donderdag op Viaplay: Pre-season testing in het Zweeds. 

 

SimplyEd

Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Goeie middag, als je op je mobile telefoon de app van Viaplay hebt, kun je op je telefoon alles van Viaplay zien. Op de ZiggoboxNext zou die app ook moeten komen, maar bij Ziggo schijnt alles wat trager te gaan dan bij andere providers. Andere manier is om te streamen van je telefoon naar tv, heb je wel een chromecast voor nodig. Is wel eenvoudig te doen, maar kost toch weer plm 40 euro. Anders wachten tot de app op je next box zit.

SimplyEd

Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Bij F1TVPro heb je ook een abonnement nodig en heb je Engels gesproken commentaar!

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@SimplyEd schreef: “...maar bij Ziggo schijnt alles wat trager te gaan dan bij andere providers.” 
Há begrijp ik hieruit dat KPN het al voor elkaar heeft? Mooi! 👍🏻

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Wim C. Dat is maar hoe je het bekijkt, er is geen app beschikbaar voor hun mediaboxen ook niet aangekondigd, het tijdelijke kanaal 225 werkt wel. Het aanmelden bij Viaplay gaat net zo soepel als bij Ziggo, kortom niet bij elke klant even snel.

SimplyEd

Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Mediabox Next

App op Next binnenkort beschikbaar

De Viaplay app verschijnt binnenkort op de Mediabox Next.

 
 
  1. Zet je televisie en mediabox aan
  2. Druk op de SimplyEd_0-1646503107609.gif

     

     knop van  je afstandsbediening
  3. Kies voor Apps
  4. Kies voor App store om een volledig overzicht te krijgen van de apps
  5. Ga met de pijltjestoetsen naar de Viaplay app en open de app met SimplyEd_1-1646503107608.gif

     

Tip: Je kunt de app ook openen met Voice control.

Geen Mediabox Next en wil je hiermee naar Viaplay kijken? Laat het ons weten, dan kijken we samen naar de mogelijkheden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic