1
Vraag
2
Reacties
Apolonia54

Level 4
  • 37Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes

Viaplay geactiveerd maar beeld zwart

Gisteren viaplay geactiveerd op de telegoon...werkt!!

De app op de tv geactiveerd...werkt(e)

Vanmorgen deed de app op de tv het niet meer...zwart scherm!!...HELP ALSJEBLIEFT!!.. Ben er de hele dag al mee bezig...ik weet het niet meer

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Apolonia54
Topicstarter
Level 4
  • 37Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes

Hij doet het!!@@

Ik heb de tv uit gezet door de uit knop 10 seconden vast te houden en hem daarna weer aangezet...toen deed hij het!!!!... ik ga met een rustig gevoel naar mn mandje nu...BEDANKT VOOR JE AANDACHT!!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Steefb

Level 20
  • 16233Posts
  • 3025Oplossingen
  • 7571Likes

Krijg je een foutmelding?

Wat is het merk en type nr. van je tv?

Is je internet verbinding wel ok, is het wifi of bedraad?

https://help.viaplay.com/nl/ik-heb-problemen-met-het-afspelen-van-content/

 

Apolonia54
Topicstarter
Level 4
  • 37Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes

Samsung smart ( nummer weet ik niet)

Internet werkt prima....wifi ook

Geen foutmelding...zwart beeld..

Apolonia54
Topicstarter
Level 4
  • 37Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes

Het gekke is dat gister alles werkte..tel ingelogd...op tv ingelogd...zelfs een film gekeken...en sinds vandaag alles zwart( op de tv) apo op de tel. Doet het

Apolonia54
Topicstarter
Level 4
  • 37Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes

Hij doet het!!@@

Ik heb de tv uit gezet door de uit knop 10 seconden vast te houden en hem daarna weer aangezet...toen deed hij het!!!!... ik ga met een rustig gevoel naar mn mandje nu...BEDANKT VOOR JE AANDACHT!!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic