1
Vraag
2
Reacties
Jonaku

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Viaplay cadeau doen

Graag wil ik mijn oma ViaPlay cadeau doen, die zij dan weer kan delen met mijn tante, om samen de Formule 1 te kijken. Ik wil dat oma in ieder geval kan kijken via kanaal 200, zodat zij niet de app hoeft te gebruiken. 

Vraag: Bestaat een mogelijkheid iemand anders een jaarabonnement cadeau te doen op hun eigen Ziggo account? 

Zo niet, dan wil ik liever niet dat mijn oma zelf een Ziggo account moet aanmaken en het moet betalen, want ik weet niet hoeveel werk dat soort gegevens bij elkaar zoeken voor haar is, ik moet dan geld aan haar storten en zij moet het abonnement zelf stopzetten. Dus een

tweede vraag: Stel ik koop via mijn Ziggo account ViaPlay en kies vervolgens apparaten van mijn oma en mijn tante om dit op te streamen. Zij kunnen dan met z'n tegelijkertijd kijken. Kan mijn oma dan echter wel via haar Ziggo box op de TV op kanaal 200 kijken (terwijl zij een ander account gebruikt)? Of alleen via de app (dat heb ik liever niet)?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Vraag  1 dat gaat zeer waarschijnlijk niet.

 

Vraag 2, Kanaal 200 werkt geheel onafhankelijk van de app. Ziggo en zeker Viaplay kunnen niet  zien of via 200 gekeken wordt. Op kanaal 200 kan echter alleen op een bij ziggo afgenomen account gekeken worden.

 

Als je Viaplay afneemt kun je alleen op je eigen adres kijken, het is niet over te zetten naar een ander adres.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Vraag  1 dat gaat zeer waarschijnlijk niet.

 

Vraag 2, Kanaal 200 werkt geheel onafhankelijk van de app. Ziggo en zeker Viaplay kunnen niet  zien of via 200 gekeken wordt. Op kanaal 200 kan echter alleen op een bij ziggo afgenomen account gekeken worden.

 

Als je Viaplay afneemt kun je alleen op je eigen adres kijken, het is niet over te zetten naar een ander adres.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Bij vraag 2 Viaplay kanaal 200 via Ziggo is account gebonden, dat is dan enkel zichtbaar op de eigen mediabox. Dus ik vraag mij sterk af hoe u dit in gedachte heeft.

 

Via een Next meld je toch niet aan met een Mijn Ziggo login?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic