Chelsey1

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Viaplay bestellen lukt niet

Hallo,

 

het lukt mij niet om viaplay te bestellen in mijn account, zowel op de website van ziggo als in de app van ziggo.

weet iemand hoe dit wel kan?

ik krijg geen een streamingdienst te zien om aan te kunnen klikken en te activeren. Als ik naar mijn abonnementen ga zie ik ook geen streamingdiensten staan.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4335Posts
  • 569Oplossingen
  • 2106Likes

Hi @Chelsey1! Irritant dat je geen extra streamingsdiensten kunt toevoegen via je Mijn Ziggo account. Er speelt inderdaad een probleem wat ervoor zorgt dat het soms niet lukt. Dit hebben we in onderzoek. Is het inmiddels onverhoopt toch al gelukt? 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6231Posts
  • 234Oplossingen
  • 4807Likes

Dag @Chelsey1 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens óók klant ben. Maar dit terzijde.

Begrijp ik dat je in de  Mijn Ziggo app bij Mijn producten (onderin) geen Netflix of Viaplay kunt activeren?

Deze had je al gevonden?

RoWi.

Level 20
  • 18168Posts
  • 758Oplossingen
  • 6188Likes

Ook zo wordt je naar de Mijn Ziggo omgeving door verwezen 😉

 

Staat het niet bij extra pakketten binnen de Mijn Ziggo omgeving?

 

Chelsey1
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb alles al geprobeerd, de site had ik ook al gevonden ja! 
ik kan nergens een extra streamingdienst aanklikken..

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4335Posts
  • 569Oplossingen
  • 2106Likes

Hi @Chelsey1! Irritant dat je geen extra streamingsdiensten kunt toevoegen via je Mijn Ziggo account. Er speelt inderdaad een probleem wat ervoor zorgt dat het soms niet lukt. Dit hebben we in onderzoek. Is het inmiddels onverhoopt toch al gelukt? 

Uitgelicht topic