kan ik de viaplay app ook in favoriete zenders plaatsen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Kanaal 154 toevoegen als favoriet, dat gaat absoluut lukken. De koppeling tussen de app en dit kanaalnummer volgt nog, die wordt op 31 maart verwacht.
Tot die tijd zit je gelukkig niet zonder 🙂 alleen dus niet een snelkoppeling.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Nee, helaas niet.
kan met netflix wel
wat geeft kanaal 154
Wat bedoel je precies met zenders?
Voor de live-streams kun je wél een herinnering instellen en de films en series kun je (net als bij andere streamingdiensten zoals Netflix) toevoegen aan jouw lijst die gekoppeld zijn aan je profiel.
Als ik naar de lijst met zenders ga, kan ik er één kiezen een toevoegen als favoriet
In deze lijst staat ook Netflix, kanaal 200 etc en deze kun je gewoon instellen in je favorietenlijst ion je profiel.
kanaal 154 heet viaplay. Ik dacht dat dit de app was en dat je die ook als favoriet kan instellen
@petbre ik denk dat er een misverstand is ontstaan. Omdat je een Mediabox Next hebt, ben ik er vanuit gegaan dat je de Viaplay-app bedoelde waarin je favorieten kun aanmaken.
Nu ik dit lees, ja dat kanaalnummer 154 zou je in je favorietenlijst moeten kunnen opslaan.
kanaal 154 opslaan lukt maar geen beeld alleen melding voor viaplay ga naar ziggo.nl
Dat is vreemd, dat krijg je niet met het kanaal nummer voor Netflix, als je dat kanaal nummer vanuit de favorieten opent start dan de Netflix app?
Wordt er wel een Viaplay abonnement afgenomen?
klopt bij kanaal 150 netflix en 151 videoland werkt het wel
kan vanuit de apps wel viaplay openen
Kanaal 154 toevoegen als favoriet, dat gaat absoluut lukken. De koppeling tussen de app en dit kanaalnummer volgt nog, die wordt op 31 maart verwacht.
Tot die tijd zit je gelukkig niet zonder 🙂 alleen dus niet een snelkoppeling.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.