Goedenmiddag
Ik wend mij tot jullie met de volgende vraag.
Heb via Ziggo een abonnement genomen bij Via Play. De app staat op de mediabox next. Er staat dan inloggen of zonder inloggen verder. Heb dit laatste gedaan en alles komt te voorschijn maar helaas als ik een film of serie wil zien blijft het beeld staan en komt niet in beweging🤣🤣🤣
Kan iemand mij helpen????
Gr. Kees Versluis
Opgelost! Ga naar oplossing.
Misschien toch voor inloggen kiezen?
Heb het euvel gevonden en alles werkt.
Moest inderdaad inloggen met mijn Ziggo gegevens.
Bedankt voor de goede raad en oplossingen. Nu lekker genieten.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Misschien toch voor inloggen kiezen?
Gedaan maar met mailadres en wachtwoord maar ik hen toch geen abonnement bij Via Play??
Trouwens ik heb geen wachtwoord van Via Play??
Je hebt altijd een abonnement bij viaplay, ziggo is slechts doorverkoper.
Je hebt bij het aanmaken een paswoord aan moeten maken, dat moet je gebruiken.
Geen idee nooit iets gehad. Bij zigho vertelde ze mij u hoeft niets te doen sales gaat automatisch. Was ik eerlijk gezegd wel blij om ben niet meer een van de jongste zie inlognaam 🤣🤣🤣🤣
Hoe bedoel je ''u hoeft niets te doen''. Misschien heb je het niet goed begrepen maar voor viaplay moet je een abonnement nemen en je aanmelden bij viaplay.
Als je via ziggo je abonnement hebt genomen, moet je je abonnement activeren via ''mijn ziggo''
Of via Streamingdiensten beheren.
@Kees1947 "Heb via Ziggo een abonnement genomen bij Via Play."
Vreemd, want Viaplay kun je alleen aanvragen en activeren via Mijn Ziggo of via de Mijn Ziggo app, daarna kom je automatisch op de Viaplay website, waar je een inlognaam en wachtwoord moet aanmaken, en met die inlognaam en wachtwoord, die je bij Viaplay hebt aangemaakt, kun je inloggen in de Viaplay app op de Next en kun je kijken via de app op de Next.
Bedankt ga het proberen en laat weten of het gelukt is
Krijg Error maar blijf het proberen
Als je er niet uitkomt kun je ook proberen om naar de website van Viaplay te gaan, daar voer je je e-mailadres in en klik je op “Wachtwoord vergeten?” Als dat goed gaat krijg je een e-mail met een mogelijkheid om een nieuw wachtwoord te kiezen. Als dat lukt, kun je met je e-mailadres en je nieuw gekozen wachtwoord inloggen via de app op de Mediabox Next.
Succes!
Heb het euvel gevonden en alles werkt.
Moest inderdaad inloggen met mijn Ziggo gegevens.
Bedankt voor de goede raad en oplossingen. Nu lekker genieten.
@Kees1947
Blij voor je dat het is opgelost!
Succes!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.