Vraag
Reacties
Oplossing
Kees1947
Level 3

Viaplay app: Film of serie starten lukt niet

Goedenmiddag 

Ik wend mij tot jullie met de volgende vraag.

Heb via Ziggo een abonnement genomen bij Via Play. De app staat op de mediabox next. Er staat dan inloggen of zonder inloggen verder. Heb dit laatste gedaan en alles komt te voorschijn maar helaas als ik een film of serie wil zien blijft het beeld staan en komt niet in beweging🤣🤣🤣

Kan iemand mij helpen????

Gr. Kees Versluis

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Steefb
Level 20

Misschien toch voor inloggen kiezen?

Bekijk in context

Kees1947
Level 3
Topicstarter

Heb het euvel gevonden en alles werkt.

Moest inderdaad inloggen met mijn Ziggo gegevens.

Bedankt voor de goede raad en oplossingen. Nu lekker genieten.

Bekijk in context

12 Reacties 12
Steefb
Level 20

Misschien toch voor inloggen kiezen?

Kees1947
Level 3
Topicstarter

Gedaan maar met mailadres en wachtwoord maar ik hen toch geen abonnement bij Via Play??

0 Kudos
Kees1947
Level 3
Topicstarter

Trouwens ik heb geen wachtwoord van Via Play??

0 Kudos
Steefb
Level 20

Je hebt altijd een abonnement bij viaplay, ziggo is slechts doorverkoper.

 

Je hebt bij het aanmaken een paswoord aan moeten maken, dat moet je gebruiken.

 

Je account beheren - Viaplay

0 Kudos
Kees1947
Level 3
Topicstarter

Geen idee nooit iets gehad. Bij zigho vertelde ze mij u hoeft niets te doen sales gaat automatisch. Was ik eerlijk gezegd wel blij om ben niet meer een van de jongste zie inlognaam 🤣🤣🤣🤣

0 Kudos
Steefb
Level 20

Hoe bedoel je ''u hoeft niets te doen''. Misschien heb je het niet goed begrepen maar voor viaplay moet je een abonnement nemen en je aanmelden bij viaplay.

 

Als je via ziggo je abonnement hebt genomen, moet je je abonnement activeren via ''mijn ziggo''

Steefb_0-1647534331264.png

Of via Streamingdiensten beheren.

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@Kees1947 "Heb via Ziggo een abonnement genomen bij Via Play."

 

Vreemd, want Viaplay kun je alleen aanvragen en activeren via Mijn Ziggo of via de Mijn Ziggo app, daarna kom je automatisch op de Viaplay website, waar je een inlognaam en wachtwoord moet aanmaken, en met die inlognaam en wachtwoord, die je bij Viaplay hebt aangemaakt, kun je inloggen in de Viaplay app op de Next en kun je kijken via de app op de Next.

0 Kudos
Kees1947
Level 3
Topicstarter

Bedankt ga het proberen en laat weten of het gelukt is

0 Kudos
Kees1947
Level 3
Topicstarter

Krijg Error maar blijf het proberen

0 Kudos
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

@Kees1947 

Als je er niet uitkomt kun je ook proberen om naar de website van Viaplay te gaan, daar voer je je e-mailadres in en klik je op “Wachtwoord vergeten?” Als dat goed gaat krijg je een e-mail met een mogelijkheid om een nieuw wachtwoord te kiezen. Als dat lukt, kun je met je e-mailadres en je nieuw gekozen wachtwoord inloggen via de app op de Mediabox Next.

Succes!

0 Kudos
Kees1947
Level 3
Topicstarter

Heb het euvel gevonden en alles werkt.

Moest inderdaad inloggen met mijn Ziggo gegevens.

Bedankt voor de goede raad en oplossingen. Nu lekker genieten.

Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

@Kees1947 
Blij voor je dat het is opgelost!

Succes!

0 Kudos