Viaplay deze week geïnstalleerd.
Twee dagen prima beeld maar vandaag is alles zwart. Nergens op te klikken dus ook niets te kijken terwijl ik al wel betaal.
Iemand een idee hoe dit op te lossen?
En ja aan en uit al geprobeerd
WIFI is prima
Via de app op de telefoon werkt het wel
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@AJG2022 "Iemand een idee hoe dit op te lossen?"
Zonder meer informatie kunnen er tig oorzaken en oplossingen zijn en dat wordt een klein boekwerk.
Om het sneller duidelijk te krijgen:
Op wat voor apparaat doet zich dit voor met welke systeemsoftware en versie?
Heeft dat apparaat verbinding via wifi of via een netwerkkabel?
Heb je Viaplay via Ziggo of via Viaplay aangeschaft?
Ik heb viaplay via ziggo aangeschaft.
Als app gedownload op de smart TV (Sony Bravia van een maand oud).
WIFI is via een netwerkkabel. Die werkt want mijn andere streamingsdiensten op de TV zijn gewoon te gebruiken.
Hoi,
Ik heb viaplay via ziggo aangeschaft.
Als app gedownload op de smart TV (Sony Bravia van een maand oud).
WIFI is via een netwerkkabel. Die werkt want mijn andere streamingsdiensten op de TV zijn gewoon te gebruiken.
De Viaplay app had vandaag nogal wat problemen, maar dat was later opgelost.
Werkt die nu inmiddels al?
Helaas ken ik de Sony Smart TV's niet, hopelijk komt er snel iemand hier langs die deze TV wel kent.
@AJG2022 is het probleem op deze Sony Bravia er nog steeds?
Voor ondersteuning kun je je het beste wenden tot Sony of Viaplay zelf.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.