1
Vraag
2
Reacties
dahscholten

Raadgever
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Viaplay aanvragen in Mijn Ziggo

Jeetje, wat een verschrikkelijk gedoe met Viaplay! Ik zit al twee dagen non-stop online in Mijn Ziggo om Viaplay aan te vragen, maar krijg alleen maar de melding 'verbinding maken' op een wit scherm met het logo van Ziggo? Is het werkelijk waar zo'n drama en ellende om Viaplay voor dit weekend aangevraagd te krijgen? Wat hebben jullie gedaan?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
dahscholten
topicstarter
Raadgever
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Na bijna 48 uur via laptop en andere browser proberen, net nog maar een keer extra ingelogd op Mijn Ziggo, maar via mijn mobiele telefoon. Nu kwam ik er eindelijk doorheen, dus meteen Viaplay abonnement afgesloten. En zowaar, meteen kanaal 200 op tv beschikbaar! #aanhouderwint

Bekijk in context

7 Reacties 7
anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 7570Posts
  • 478Oplossingen
  • 1594Likes

heb je het ook al via een andere browser geprobeerd ?

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56526Posts
  • 3723Oplossingen
  • 13543Likes

Bij mij en anderen werkte het via de Ziggo Go app.

Bij sommige werkte het vandaag via Mijn Ziggo op een PC / laptop.

 

Bij anderen werkt het in beide gevallen niet en dan later weer wel.

dahscholten
topicstarter
Raadgever
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ja, ook dat lukt niet.

dahscholten
topicstarter
Raadgever
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ik zou niet weten hoe ik Viaplay kan aanvragen in de Ziggo go app. Zoals ik al aangaf, zit ik nu ruimt twee dagen non-stop online op een laptop, ingelogd op Mijn Ziggo om via Producten en Streamingsdiensten Viaplay toe te laten voegen. Maar alleen een wit scherm met Ziggo logo en de melden 'verbinding maken'. Gewoon een drama!

AlexHelpt
Expert
Expert
  • 1420Posts
  • 235Oplossingen
  • 586Likes

Ik denk dat @Bert de Mijn Ziggo-app bedoelde 🙂

Werkt de knop 'Mijn streamingdiensten beheren' in Mijn Ziggo nog steeds niet voor je? Doet het hier nu wel prima.

Wim C.
Super Expert
Super Expert
  • 1860Posts
  • 71Oplossingen
  • 819Likes

Bij mij ook via de Mijn Ziggo app; ging razendsnel en kan nu Scandinavische series casten! 😎

dahscholten
topicstarter
Raadgever
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Na bijna 48 uur via laptop en andere browser proberen, net nog maar een keer extra ingelogd op Mijn Ziggo, maar via mijn mobiele telefoon. Nu kwam ik er eindelijk doorheen, dus meteen Viaplay abonnement afgesloten. En zowaar, meteen kanaal 200 op tv beschikbaar! #aanhouderwint

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Alles over de Next Mini

Hier ontdek je alles over de Next Mini. Voor jou hebben we alle onderwerpen op een rijtje gezet, van stembesturing tot aan het stroomverbruik. De afstandsbediening met Voice Control Hoe maak je handig...

Geplaatst in Tips van Ziggo