1
Vraag
2
Reacties
dahscholten

Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Viaplay aanvragen in Mijn Ziggo

Jeetje, wat een verschrikkelijk gedoe met Viaplay! Ik zit al twee dagen non-stop online in Mijn Ziggo om Viaplay aan te vragen, maar krijg alleen maar de melding 'verbinding maken' op een wit scherm met het logo van Ziggo? Is het werkelijk waar zo'n drama en ellende om Viaplay voor dit weekend aangevraagd te krijgen? Wat hebben jullie gedaan?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
dahscholten
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Na bijna 48 uur via laptop en andere browser proberen, net nog maar een keer extra ingelogd op Mijn Ziggo, maar via mijn mobiele telefoon. Nu kwam ik er eindelijk doorheen, dus meteen Viaplay abonnement afgesloten. En zowaar, meteen kanaal 200 op tv beschikbaar! #aanhouderwint

Bekijk in context

7 Reacties 7
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

heb je het ook al via een andere browser geprobeerd ?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Bij mij en anderen werkte het via de Ziggo Go app.

Bij sommige werkte het vandaag via Mijn Ziggo op een PC / laptop.

 

Bij anderen werkt het in beide gevallen niet en dan later weer wel.

dahscholten
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ja, ook dat lukt niet.

dahscholten
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ik zou niet weten hoe ik Viaplay kan aanvragen in de Ziggo go app. Zoals ik al aangaf, zit ik nu ruimt twee dagen non-stop online op een laptop, ingelogd op Mijn Ziggo om via Producten en Streamingsdiensten Viaplay toe te laten voegen. Maar alleen een wit scherm met Ziggo logo en de melden 'verbinding maken'. Gewoon een drama!

AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

Ik denk dat @Bert de Mijn Ziggo-app bedoelde 🙂

Werkt de knop 'Mijn streamingdiensten beheren' in Mijn Ziggo nog steeds niet voor je? Doet het hier nu wel prima.

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Bij mij ook via de Mijn Ziggo app; ging razendsnel en kan nu Scandinavische series casten! 😎

dahscholten
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Na bijna 48 uur via laptop en andere browser proberen, net nog maar een keer extra ingelogd op Mijn Ziggo, maar via mijn mobiele telefoon. Nu kwam ik er eindelijk doorheen, dus meteen Viaplay abonnement afgesloten. En zowaar, meteen kanaal 200 op tv beschikbaar! #aanhouderwint

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic