1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
PatKi

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Viaplay aanbieding voor 1 jaar

Ik wil mij aanmelden voor Viaplay via de aanbieding van ViaPlay, 12 maanden voor 10,49 per maand. Nu vragen zij om een klantcode en een aanbiedingscode die ik van jullie (Ziggo) dan moet krijgen.
Als ik ziggo bel weten zij van niets, hierbij de 2 printscreens van Viaplay.

Kan iemand hierbij helpen?

PatKi_1-1675692316978.pngPatKi_2-1675692336000.png

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6839Posts
  • 243Oplossingen
  • 5328Likes

Dag @PatKi 

De meest makkelijke manier is volgens mij om uw Viaplay-abonnement in MijnZiggo opzeggen en dan bij Viaplay inloggen en kiezen voor het goedkopere abonnement.

:community_meldingen: In sommige gevallen werkt de MijnZiggo app niet goed. Wat u dan kunt doen is de MijnZiggo app op uw smartphone gebruiken en (tijdelijk) uw wifi-netwerk uitschakelen. Als uw telefoon via 4G verbinding maakt, werkt de MijnZiggo app waarschijnlijk wèl.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 79256Posts
  • 5359Oplossingen
  • 23748Likes

Daar gaat iets mis, bestel je via deze pagina, Eén streaming dienst - onbeperkt entertainment | Viaplay dan kies je Meld je nu aan en zie je onderstaande pagina en kun je nog inloggen met je vorige inlog account van Viaplay, maakt niet uit of je Viaplay al eerder via Viaplay had of via Ziggo.

Bert_0-1675693199868.png

Had hier eerst via Ziggo, en nu via Viaplay en ingelogd met die inlog gegevens en alles was nog aanwezig van mijn gegevens en wat ik bekeken had en waar ik verder kon kijken.

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6839Posts
  • 243Oplossingen
  • 5328Likes

Dag @PatKi 

De meest makkelijke manier is volgens mij om uw Viaplay-abonnement in MijnZiggo opzeggen en dan bij Viaplay inloggen en kiezen voor het goedkopere abonnement.

:community_meldingen: In sommige gevallen werkt de MijnZiggo app niet goed. Wat u dan kunt doen is de MijnZiggo app op uw smartphone gebruiken en (tijdelijk) uw wifi-netwerk uitschakelen. Als uw telefoon via 4G verbinding maakt, werkt de MijnZiggo app waarschijnlijk wèl.