Opgelost! Ga naar oplossing.
Dag @PatKi
De meest makkelijke manier is volgens mij om uw Viaplay-abonnement in MijnZiggo opzeggen en dan bij Viaplay inloggen en kiezen voor het goedkopere abonnement.
In sommige gevallen werkt de MijnZiggo app niet goed. Wat u dan kunt doen is de MijnZiggo app op uw smartphone gebruiken en (tijdelijk) uw wifi-netwerk uitschakelen. Als uw telefoon via 4G verbinding maakt, werkt de MijnZiggo app waarschijnlijk wèl. |
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Daar gaat iets mis, bestel je via deze pagina, Eén streaming dienst - onbeperkt entertainment | Viaplay dan kies je Meld je nu aan en zie je onderstaande pagina en kun je nog inloggen met je vorige inlog account van Viaplay, maakt niet uit of je Viaplay al eerder via Viaplay had of via Ziggo.
Had hier eerst via Ziggo, en nu via Viaplay en ingelogd met die inlog gegevens en alles was nog aanwezig van mijn gegevens en wat ik bekeken had en waar ik verder kon kijken.
Dag @PatKi
De meest makkelijke manier is volgens mij om uw Viaplay-abonnement in MijnZiggo opzeggen en dan bij Viaplay inloggen en kiezen voor het goedkopere abonnement.
In sommige gevallen werkt de MijnZiggo app niet goed. Wat u dan kunt doen is de MijnZiggo app op uw smartphone gebruiken en (tijdelijk) uw wifi-netwerk uitschakelen. Als uw telefoon via 4G verbinding maakt, werkt de MijnZiggo app waarschijnlijk wèl. |
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.