Vraag
Reacties
Oplossing
albnijenhuis
Level 3

Viaplay: Serie kijken loopt vaak vast

Als ik een serie op Viaplay kijk dan loopt de serie minimaal twee keer vast. Bij F1 gelukkig geen last maar bij een serie via de app geregeld. Dit is zeer irritant. Is dit alleen bij mij of komt dit bij meerderen mensen voor. 
Het is ook bij meerdere series. Ben in de tussentijd aan de derde serie begonnen maar het blijft iedere keer weer gebeuren. 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
albnijenhuis
Level 3
Topicstarter

Hoi. Na het nieuwe modem gelukkig geen problemen meer gehad. Het werkt nu allemaal weer naar behoren. 

Bekijk in context

0 Kudos
Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Ah, dat is super fijn om te lezen. Top nieuws. Mocht er toch weer eens iets zijn, dan weet je ons te vinden. Voor nu een mooie dag gewenst! 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Dave
Level 20
T.E.A.M.

Viaplay op de Media Box is vrij gevoelig.

Vraag 1 hoe is de Next verbonden met een Internet kabel naar Modem/Switch/Router en met router bedoel ik losse achter het modem.

Staat modem dichtbij de Next woonkamer of meterkast of andere plek.

Staat de Next op Wifi en heeft de Wifi 2 namen de 2,4 GHz en 5GHz of heeft deze 1 wifi naam.

U kan eventueel even modem 30 seconde van de stroom halen, en ook de Next even minuut nadat u modem hebt opgestart, daarna de Next.

0 Kudos
Marije
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hey @albnijenhuis

Frustrerend dat je tijdens het serie kijken via Viaplay regelmatig ervaart dat de boel vastloopt. Ik kan mij voorstellen dat dit erg irritant is en dat je op zoek bent naar een oplossing hiervoor. Heel goed dat je de Community hiervoor inschakelt. 

Heb je de tips van @Dave al gezien en uitgeprobeerd?

albnijenhuis
Level 3
Topicstarter

Bedankt zover. Ik heb gisteren een nieuw modem gekregen. Kijken of het daar misschien mee te maken had. Nadat ik de stroom eraf haalde zoals geschreven had ik helemaal geen internet meer. Nu dus een nieuw modem gehad en alles werkt weer naar behoren dus misschien dat ook wel weer. Ik houd jullie op de hoogte.  

Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Fijn dat je het nieuwe modem nu binnen hebt en dat het tot nu toe goed gaat! Ik laat je topic nog even open staan, dan kun je ons later nog even een update geven 🙂

0 Kudos
Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Hoe gaat het nu, @albnijenhuis? 🙂 

0 Kudos
albnijenhuis
Level 3
Topicstarter

Hoi. Na het nieuwe modem gelukkig geen problemen meer gehad. Het werkt nu allemaal weer naar behoren. 

0 Kudos
Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Ah, dat is super fijn om te lezen. Top nieuws. Mocht er toch weer eens iets zijn, dan weet je ons te vinden. Voor nu een mooie dag gewenst!