Viaplay via Ziggo aangemeld , dat ik op kanaal 20 Formule 1 kan kijken , maar bij aanmelding ook account aangemaakt bij Viaplay , dat heeft verder toch geen gevolgen , financieel bv , want alles gaat toch via Zi
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dag @coenen
Ik begrijp de verwarring hier en daar, maar om het goed te begrijpen: heb je via de MijnZiggo-app je aangemeld voor Viaplay en via het volgende scherm heb je ingelogd bij Viaplay?
Als je geen nieuwe (en dus betaalde) account bij Viaplay hebt aangemaakt, dan loopt de rekening via Ziggo en dan hoef je jezelf geen zorgen te maken.
Even voor het simpele overzicht van een bestelling via Ziggo van Viaplay.
Aanmelden via Ziggo voor een Viaplay abonnement.
Dit gaat via Mijn Ziggo of de Mijn Ziggo app.
Na de aanmelding kom je automatisch op de website van Viaplay en moet je daar een daar een inlognaam en wachtwoord aanmaken, als dit gelukt is krijg je 2 mails,
1 van Viaplay: Bedankt voor het activeren van je Viaplay account
2 van Ziggo: Uw bestelling
Bedankt voor uw Viaplay bestelling
Als je de 2 mails hebt gehad heb je een abonnement bij Viaplay.
Er is maar 1 Viaplay abonnement en daarmee kun je Sport, Films en Series kijken.
Viaplay - Een gevoel. Een ervaring. Waar je wil.
Viaplay is een online streaming service die premium live sporten, Viaplay Originals, Hollywood films en series en kinderprogramma’s aanbied. Je kan sporten zoals F1, Bundesliga, PDC Darts, vrouwen voetbal van Italië Serie A en Zweden Damallsvenskan, Matchroom snooker en pool, KSW MMA vanaf 1 Maart 2022 bekijken en Premier League voetbal vanaf Augustus 2022.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @coenen
Ik begrijp de verwarring hier en daar, maar om het goed te begrijpen: heb je via de MijnZiggo-app je aangemeld voor Viaplay en via het volgende scherm heb je ingelogd bij Viaplay?
Als je geen nieuwe (en dus betaalde) account bij Viaplay hebt aangemaakt, dan loopt de rekening via Ziggo en dan hoef je jezelf geen zorgen te maken.
Hoi @coenen
Als je ViaPlay hebt aangevraagd via Ziggo en ook een account hebt aangemaakt bij ViaPlay, dan heb je kans dat je 2x moet betalen. Heb je bij ViaPlay ook een betaling moeten doen of bedoel je dat je alleen via de app kijkt via ViaPlay? Als je geen betaling hebt hoeven doen bij ViaPlay en alleen de app hebt gedownload en ingelogd met de gegevens die Ziggo je hebt gegeven, dan zijn er, volgens mij, geen extra kosten. Je kan namelijk ViaPlay kijken via Ziggo op kanaal 200, dus niet via kanaal 20, en je kan ook via de app kijken, bij ViaPlay, met deze gegevens.
Kort te zeggen, via ViaPlay app ingelogd via de gegevens van Ziggo, dan hoef je niets extra's te betalen. Heb je via ViaPlay ook een betaling gedaan, dan heb je nu twee abonnementen en moet je er eentje opzeggen. Is het nog te volgen 🙂
@EnergieBoy en ik waren tegelijkertijd aan het tikken. 😳
Heb verder niks betaald , maar als ik nu met mijn ww inlog op de viaplay app in mijn mediabox next , staan er legio films die ik allemaal kan zien , dus dat kan zomaar ?
@coenen nee dat kan niet zomaar, dat kan alleen als je een abonnement via Ziggo hebt afgesloten. En blijkbaar heb je een abonnement afgesloten dus kun je legio films en series van Viaplay bekijken.
Veel kijkplezier! 📺
Even voor het simpele overzicht van een bestelling via Ziggo van Viaplay.
Aanmelden via Ziggo voor een Viaplay abonnement.
Dit gaat via Mijn Ziggo of de Mijn Ziggo app.
Na de aanmelding kom je automatisch op de website van Viaplay en moet je daar een daar een inlognaam en wachtwoord aanmaken, als dit gelukt is krijg je 2 mails,
1 van Viaplay: Bedankt voor het activeren van je Viaplay account
2 van Ziggo: Uw bestelling
Bedankt voor uw Viaplay bestelling
Als je de 2 mails hebt gehad heb je een abonnement bij Viaplay.
Er is maar 1 Viaplay abonnement en daarmee kun je Sport, Films en Series kijken.
Viaplay - Een gevoel. Een ervaring. Waar je wil.
Viaplay is een online streaming service die premium live sporten, Viaplay Originals, Hollywood films en series en kinderprogramma’s aanbied. Je kan sporten zoals F1, Bundesliga, PDC Darts, vrouwen voetbal van Italië Serie A en Zweden Damallsvenskan, Matchroom snooker en pool, KSW MMA vanaf 1 Maart 2022 bekijken en Premier League voetbal vanaf Augustus 2022.
@Bert weer een bruikbare aanvulling.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.