Ik heb Viaplay besteld via Ziggo en de App op de telefoon gezet maar als ik hem wil streamen naar de tv heb ik geen streaming icoontje op mijn telefoonscherm, wij heeft dat nog meer en wat kan ik er aan doen om het wel te krijgen. Heb contact gehad met Ziggo en die zeggen dan moet je bij Viaplay zijn en die laten niks van zich horen 😠
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Pelle0812 schreef:Oké dat snap ik maar kon zijn dat hier iemand een oplossing had en dat ik iets verkeerd heb gedaan
Je doet niks fout. Welk merk en model TV heb je?
Om te doen wat je wil heeft een TV een losse of ingebouwde Chromecast nodig.
Zonder Chromecast gaat het niet lukken, tevens is het belangrijk dat de telefoon en de Chromecast met hetzelfde (wifi) netwerk zijn verbonden.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Viaplay is geen dienst van ziggo, je moet je probleem toch daar neerleggen.
Oké dat snap ik maar kon zijn dat hier iemand een oplossing had en dat ik iets verkeerd heb gedaan
@Pelle0812 schreef:Oké dat snap ik maar kon zijn dat hier iemand een oplossing had en dat ik iets verkeerd heb gedaan
Je doet niks fout. Welk merk en model TV heb je?
Om te doen wat je wil heeft een TV een losse of ingebouwde Chromecast nodig.
Zonder Chromecast gaat het niet lukken, tevens is het belangrijk dat de telefoon en de Chromecast met hetzelfde (wifi) netwerk zijn verbonden.
Hey @Pelle0812, welkom op de Community! Is het inmiddels gelukt met streamen naar de tv? Zo niet, denken we natuurlijk graag mee. Kan je dan antwoord geven op de door @RoWi. gestelde vragen? Op de website van Viaplay kan je ook nog een aantal tips vinden hiervoor.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.