1
Vraag
2
Reacties
Pelle0812

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Viaplay: Geen streaming icoon

Ik heb Viaplay besteld via Ziggo en de App op de telefoon gezet maar als ik hem wil streamen naar de tv heb ik geen streaming icoontje op mijn telefoonscherm, wij heeft dat nog meer en wat kan ik er aan doen om het wel te krijgen. Heb contact gehad met Ziggo en die zeggen dan moet je bij Viaplay zijn en die laten niks van zich horen 😠

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Pelle0812  schreef:

Oké dat snap ik maar kon zijn dat hier iemand een oplossing had en dat ik iets verkeerd heb gedaan


Je doet niks fout. Welk merk en model TV heb je?

Om te doen wat je wil heeft een TV een losse of ingebouwde Chromecast nodig.

Zonder Chromecast gaat het niet lukken, tevens is het belangrijk dat de telefoon en de Chromecast met hetzelfde (wifi) netwerk zijn verbonden.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Viaplay is geen dienst van ziggo, je moet je probleem toch daar neerleggen.

Pelle0812
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oké dat snap ik maar kon zijn dat hier iemand een oplossing had en dat ik iets verkeerd heb gedaan

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Pelle0812  schreef:

Oké dat snap ik maar kon zijn dat hier iemand een oplossing had en dat ik iets verkeerd heb gedaan


Je doet niks fout. Welk merk en model TV heb je?

Om te doen wat je wil heeft een TV een losse of ingebouwde Chromecast nodig.

Zonder Chromecast gaat het niet lukken, tevens is het belangrijk dat de telefoon en de Chromecast met hetzelfde (wifi) netwerk zijn verbonden.

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hey @Pelle0812, welkom op de Community! Is het inmiddels gelukt met streamen naar de tv? Zo niet, denken we natuurlijk graag mee. Kan je dan antwoord geven op de door @RoWi. gestelde vragen? Op de website van Viaplay kan je ook nog een aantal tips vinden hiervoor. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic