1
Vraag
2
Reacties
Vreugt

Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Viaplay: Beeld en geluid niet synchroon

Bij de viaplay F1 uitzending lopen de interviews vanaf de grid qua geluid en beeld niet synchroon. Kan ik daar zelf iets aan doen?

hebben anderen hier ook last van?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Helaas kan je er zelf weinig aan doen, dit is echt Viaplay die dit heeft.

 

Wij hebben de Grandprix Radio aanstaan met Olav en Jack omdat Viaplay gewoon slechte commentatoren heeft, maar IP streaming van Viaplay en dat is soms gewoon vervelend dat de klant er niks aan kan doen.

 

Grand Prix Radio kan het wel, daar kan je instellen streamen via Bluetooth. Misschien optie voor de volgende keer.

Bekijk in context

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Nog los van het niet synchroon lopen zit er ook een behoorlijke vertraging tussen de stream van kanaal 200 en de stream via de app van >viaplay: een dikke 12 seconden.

Als je dan nagaat dat streamen via de app ook weer vertraging heeft dan zit ik dus eigenlijk constant in replay te kijken. 😂

Bekijk in context

6 Reacties 6
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Helaas kan je er zelf weinig aan doen, dit is echt Viaplay die dit heeft.

 

Wij hebben de Grandprix Radio aanstaan met Olav en Jack omdat Viaplay gewoon slechte commentatoren heeft, maar IP streaming van Viaplay en dat is soms gewoon vervelend dat de klant er niks aan kan doen.

 

Grand Prix Radio kan het wel, daar kan je instellen streamen via Bluetooth. Misschien optie voor de volgende keer.

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Nog los van het niet synchroon lopen zit er ook een behoorlijke vertraging tussen de stream van kanaal 200 en de stream via de app van >viaplay: een dikke 12 seconden.

Als je dan nagaat dat streamen via de app ook weer vertraging heeft dan zit ik dus eigenlijk constant in replay te kijken. 😂

Vreugt
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Dave dank je wel. Ga ik dat proberen 

Vreugt
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@@Wim daar kwam ik ook achter 😬 dank je voor de reactie 

Alfons Verbiest

Level 9
  • 265Posts
  • 20Oplossingen
  • 60Likes

Ik kijk via de apps op mijn tv en heb (nog) zowel Viaplay als F1TV Pro. Bij F1TV Pro loopt het beeld liefst 40 sec. achter t.o.v. dat via Viaplay. Dat scheelt dus nogal.

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@Alfons Verbiest blijkbaar gaat er erg veel tijd verloren met streamen (en streamen van en de een naar de andere streamingdienst) en zit je dus vrijwel altijd naar dingen te kijken die al zijn gebeurd.

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic