mvanheessel

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ViaPlay opzeggen

Ik wil graag per direct mijn ViaPlay abonnement opzeggen. Op mijn ziggo en bij de klantenservice gaat dit niet lukken. Graag een oplossing.

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Goedemorgen @mvanheesel,

Ronduit irritant dat het niet lukt om Viaplay op te zeggen. Hier staat inderdaad een incident voor open waar we onderzoek naar doen. Wil je onderstaande zaken eens proberen en laten weten of 1 van de 3 de oplossing is geweest? 

- Legen van cache geheugen van de browser op de Mijn Ziggo app (instellingen > apps op mobiele telefoon)
- Andere browser proberen of incognito tabblad
- Ander apparaat proberen

We zijn benieuwd naar je bevindingen zodat we dit kunnen terugkoppelen aan het onderzoeksteam. Dank je wel!

Sprink

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hoi, zeer herkenbaar probleem, frustrerend, maar het is mij gelukt ! Hoe? Via een VPN verbinding contact maken met een server in het buitenland (in mijn geval USA) en dan de 'normale' stappen volgen om Viaplay op te zeggen. Zeer bedenkelijke praktijk van Ziggo om het opzeggen van een streamingsdienst te vertragen. Schijnbaar technische problemen omzeilen via een VPN zou niet moeten kunnen en geeft serieus te denken. Succes iedereen. Doe hier al dan niet je voordeel mee.

mvanheessel
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi, dank voor je bericht en ga dit proberen. Hopelijk lukt het mij dan ook. Vind het wel verwerpelijk van Ziggo dat hun dit niet kunnen regelen. Ik heb het destijds ook via hun aangevraagd. Dit duurde slechts drie seconden. 

Uitgelicht topic