1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Guuz

Level 4
  • 35Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes

Via de Ziggo Go-app kun je het toetsenbord gebruiken

Via de Ziggo Go-app kun je het toetsenbord gebruiken, maar bij YouTube werkt het niet, evenmin als de spraakbesturing.

Heel jammer, want nu moet je steeds lettertjes aan wijzen om tot een woord te komen, zeer omslachtig!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 645Oplossingen
  • 1723Likes

Hoe wil je dan het toetsenbord van Ziggo GO gebruiken in de YouTube app op de box? 

Of bedoel je de afstandsbedieningsfunctie vanuit Ziggo GO? Want die doet het alleen in de box zelf met live tv kijken, niet in de tv apps. 
Wat er in de tv apps gebeurd (zoals YouTube en Netflix) wordt niet door Ziggo beheerd en/of aangestuurd. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 645Oplossingen
  • 1723Likes

Hoi @Guuz ,

Wel zo handig om het typen zo gemakkelijk mogelijk te maken, alleen begrijp ik niet helemaal wat je bedoeld. 

Via Ziggo GO kun je het toetsenbord gebruiken, geef je aan. Is dit Ziggo GO via je smartphone of ergens anders?

En de YouTube app wordt niet door Ziggo beheerd. Zeker niet op een smartphone. Gebruik je die dan via je mediabox? 

Iets meer tekst en uitleg zou ontzettend helpen 🙂 Ik zie je reactie graag tegemoet.

Guuz
Topicstarter
Level 4
  • 35Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes

Ik gebruik Ziggo GO via de Ipad en YouTube via de Mediabox Next

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 645Oplossingen
  • 1723Likes

Hoe wil je dan het toetsenbord van Ziggo GO gebruiken in de YouTube app op de box? 

Of bedoel je de afstandsbedieningsfunctie vanuit Ziggo GO? Want die doet het alleen in de box zelf met live tv kijken, niet in de tv apps. 
Wat er in de tv apps gebeurd (zoals YouTube en Netflix) wordt niet door Ziggo beheerd en/of aangestuurd. 

Guuz
Topicstarter
Level 4
  • 35Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes

Ik bedoel inderdaad de afstandsbedieningsfunctie vanuit Ziggo GO.

Jammer dat het niet op de tv apps werkt.

Bedankt voor je antwoord!