1
Vraag
2
Reageer en help mee
Paul van Druten

Level 4
  • 38Posts
  • 1Oplossingen
  • 15Likes

Verzoek: Pas de firmware van Mediabox Next aan zodat er 2 RF afstandsbedieningen op kunnen werken!

Op de Mediabox Next kun je maar één RF afstandsbediening koppelen. Daarnaast kun je wel meerdere IR afstandsbedieningen (zonder microfoon) gebruiken samen metr de RF afstandsbediening... Ik heb een tweede RF afstandsbediening maar kan er nu niets mee! Verzoek: Pas de firmware van Mediabox Next aan zodat er 2 RF afstandsbedieningen op kunnen werken!
5 Reacties 5
bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 4965Posts
  • 186Oplossingen
  • 2929Likes

Dit is al vaker gevraagd met steeds hetzelfde antwoord (nee).

Het kan, maar niemand bij de software afdeling ziet het nut ervan in. Bij de XL heeft het gewerkt maar is het alsnog uitgezet.

Misschien als er genoeg vraag naar komt dat er weer over gedacht gaat worden maar ik vrees het ergste.

Pasi

Level 18
  • 8755Posts
  • 466Oplossingen
  • 4826Likes

@bloemen64  schreef:

Dit is al vaker gevraagd met steeds hetzelfde antwoord (nee).

Het kan, maar niemand bij de software afdeling ziet het nut ervan in. Bij de XL heeft het gewerkt maar is het alsnog uitgezet.

Misschien als er genoeg vraag naar komt dat er weer over gedacht gaat worden maar ik vrees het ergste.

Inderdaad.

Zeg nooit nooit, maar ik verwacht nooit. Want het zijn extra kosten waaraan Ziggo zelf niets verdient. Dat daar misschien de klant wel blij van wordt, dat is een geheel ander verhaal.

Paul van Druten
Topicstarter
Level 4
  • 38Posts
  • 1Oplossingen
  • 15Likes

De klant was toch koning?
Dit is een kleine software aanpassing, die klanten heel blij maakt!

Paul van Druten
Topicstarter
Level 4
  • 38Posts
  • 1Oplossingen
  • 15Likes

Dit is een kleine software aanpassing, die klanten heel blij maakt!

efok

Level 17
  • 3942Posts
  • 218Oplossingen
  • 1542Likes

Heb ook tweevan die dingen, lijkt me ook wel handig, als er weer eentje kwijt is.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic