Vraag
Reacties
Aankondigingen
Paul van Druten
Level 4

Verzoek: Pas de firmware van Mediabox Next aan zodat er 2 RF afstandsbedieningen op kunnen werken!

Op de Mediabox Next kun je maar één RF afstandsbediening koppelen. Daarnaast kun je wel meerdere IR afstandsbedieningen (zonder microfoon) gebruiken samen metr de RF afstandsbediening... Ik heb een tweede RF afstandsbediening maar kan er nu niets mee! Verzoek: Pas de firmware van Mediabox Next aan zodat er 2 RF afstandsbedieningen op kunnen werken!
0 Kudos
5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
bloemen64
Level 18
T.E.A.M.

Dit is al vaker gevraagd met steeds hetzelfde antwoord (nee).

Het kan, maar niemand bij de software afdeling ziet het nut ervan in. Bij de XL heeft het gewerkt maar is het alsnog uitgezet.

Misschien als er genoeg vraag naar komt dat er weer over gedacht gaat worden maar ik vrees het ergste.

0 Kudos
Pasi
Level 19

@bloemen64  schreef:

Dit is al vaker gevraagd met steeds hetzelfde antwoord (nee).

Het kan, maar niemand bij de software afdeling ziet het nut ervan in. Bij de XL heeft het gewerkt maar is het alsnog uitgezet.

Misschien als er genoeg vraag naar komt dat er weer over gedacht gaat worden maar ik vrees het ergste.

Inderdaad.

Zeg nooit nooit, maar ik verwacht nooit. Want het zijn extra kosten waaraan Ziggo zelf niets verdient. Dat daar misschien de klant wel blij van wordt, dat is een geheel ander verhaal.

0 Kudos
Paul van Druten
Level 4
Topicstarter

De klant was toch koning?
Dit is een kleine software aanpassing, die klanten heel blij maakt!

0 Kudos
Paul van Druten
Level 4
Topicstarter

Dit is een kleine software aanpassing, die klanten heel blij maakt!

0 Kudos
efok
Level 17

Heb ook tweevan die dingen, lijkt me ook wel handig, als er weer eentje kwijt is.