Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is al vaker gevraagd met steeds hetzelfde antwoord (nee).
Het kan, maar niemand bij de software afdeling ziet het nut ervan in. Bij de XL heeft het gewerkt maar is het alsnog uitgezet.
Misschien als er genoeg vraag naar komt dat er weer over gedacht gaat worden maar ik vrees het ergste.
@bloemen64 schreef:Dit is al vaker gevraagd met steeds hetzelfde antwoord (nee).
Het kan, maar niemand bij de software afdeling ziet het nut ervan in. Bij de XL heeft het gewerkt maar is het alsnog uitgezet.
Misschien als er genoeg vraag naar komt dat er weer over gedacht gaat worden maar ik vrees het ergste.
Inderdaad.
Zeg nooit nooit, maar ik verwacht nooit. Want het zijn extra kosten waaraan Ziggo zelf niets verdient. Dat daar misschien de klant wel blij van wordt, dat is een geheel ander verhaal.
De klant was toch koning?
Dit is een kleine software aanpassing, die klanten heel blij maakt!
Dit is een kleine software aanpassing, die klanten heel blij maakt!
Heb ook tweevan die dingen, lijkt me ook wel handig, als er weer eentje kwijt is.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.