1
Vraag
2
Reacties
pradolanoh

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Verwijderen uitzendingen gemist?

Uitzendingen gemist die ik maar deels bekijk en dan wil verwijderen...maar hoe? Het lukt mij niet deze uit het bewaarsysteem te halen. Wie weet wel hoe dit moet?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rene F

Level 10
  • 491Posts
  • 34Oplossingen
  • 131Likes
Hallo pradolanoh ,

Ziggo TV kun je op verschillende platforms benaderen:

  • via de Next
  • via een browser, ziggogo.tv
  • via de Ziggo Go app

Op de Next en in de browser vind je onder "bewaard": Opnames, Kijklijst, Verder Kijken en Gehuurd. Bij de Ziggo Go App (Ziggo TV kijken op een Mobiel Apparaat) vindt je daar ook nog Downloads. Meer details staan beschreven in https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239/mediabox-next-opnemen-38210 .

Opnames kunnen op verscheidene manieren worden afgebroken en verwijderd op alle platformen.
Items in de Kijklijst kunnen op alle platformen worden verwijderd.
Items onder Verder Kijken kunnen alleen via ziggogo.tv en de Ziggo Go App worden verwijderd.

Helpt dat ?

Bekijk in context

5 Reacties 5
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Ik neem aan dat je verder kijken bedoelt. Die kun je gewoon laten staan, ze tellen niet mee bij je 400 uur opnames. Ze verdwijnen na verloop van tijd vanzelf.
Via ziggogo kun je ze wel verwijderen.
pradolanoh
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Steefb, nee ik bedoel echt verwijderen. Als ze vanzelf verdwijnen is het wat mij betreft ook goed. Wat is Ziggogo; is voor mij nog iets onbekends.
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Zijn dit opnames of gaat het over replay?
Serie opnames?
pradolanoh
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het gaat alleen om 'uitzendingen gemist' die ik in dit geval bekijk, dus geen opnames (die kan ik nl. wel verwijderen). Dus via TV-gids selecteer ik uitz. gemist en als ik het voor een deel bekijk en dan wil verwijderen kan ik deze optie niet vinden.
Rene F

Level 10
  • 491Posts
  • 34Oplossingen
  • 131Likes
Hallo pradolanoh ,

Ziggo TV kun je op verschillende platforms benaderen:

  • via de Next
  • via een browser, ziggogo.tv
  • via de Ziggo Go app

Op de Next en in de browser vind je onder "bewaard": Opnames, Kijklijst, Verder Kijken en Gehuurd. Bij de Ziggo Go App (Ziggo TV kijken op een Mobiel Apparaat) vindt je daar ook nog Downloads. Meer details staan beschreven in https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239/mediabox-next-opnemen-38210 .

Opnames kunnen op verscheidene manieren worden afgebroken en verwijderd op alle platformen.
Items in de Kijklijst kunnen op alle platformen worden verwijderd.
Items onder Verder Kijken kunnen alleen via ziggogo.tv en de Ziggo Go App worden verwijderd.

Helpt dat ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic