Ontsettend irritant dat vaak al vijf minuten voor dat een opgenomen programma de melding verwijderen/bewaren verschijnt, we hebben al meerdere malen per ongeluk een programma verwijderd
Is hier niks aan te doen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Die melding, die vaak/nooit klopt, kun je uitzetten. Bij opname opties dacht ik.
Waar precies weet ik zo even niet.
Niet in de gewone instellingen. In het opname menu zelf is er een optie. Als je die opent komt er een instel menu dat o.a die onscreen vraag uit kan zetten.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Die melding, die vaak/nooit klopt, kun je uitzetten. Bij opname opties dacht ik.
Waar precies weet ik zo even niet.
Niet in de gewone instellingen. In het opname menu zelf is er een optie. Als je die opent komt er een instel menu dat o.a die onscreen vraag uit kan zetten.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.