1
Vraag
2
Reageer en help mee
Koplamp007

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Verwijderen opname op kijklijst

In mijn KIJKLIJST staan 2 films die ik op heb genomen en kan verwijderen met de OK- knop maar 1 film zegt “ niet beschikbaar” als ik die aanklik met OK en kan ik niet deleten,ook niet via Ziggo Go.

Hetzelfde geldt voor GEPLANDE opnames die aangeven als ik op OK druk de tekst jammer,er zijn nog geen nieuwe afleveringen. Ook die wil ik graag deleten maar weet niet hoe.

 

Hoe los ik beide gevallen op want ik wil de voel graag opschonen.. Ben benieuwd wie me kan helpen: beide medewerkers Ziggo die ik belde kwamen er niet uit. Alvast dank

6 Reacties 6
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Denk dat je dit al geprobeerd hebt:

 

Druk op Home

Ga naar Bewaard map

Klik op Kijklijst en verwijder je opname.

 

Lukt dit niet, probeer het zelfde eens in de Ziggo Go App.

Zo niet dan meld ik hem bij de Ziggo Moderators en komen die er op terug. ☺️

Koplamp007
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dag Dave,veel dank maar ik heb dit inderdaad al tig keer geprobeerd en het lukt niet. Vervelend dus goed dat je het aan de Ziggo moderators wil doorgeven.Ik hoop dat het snel wordt verholpen want het is irritant. Groet

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Heb hem doorgegeven iets later wegens privé omstandigheid. Maar Ziggo Moderator komt er op terug.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemiddag @Koplamp007,

Welkom op de Community!
Vreemd dat het deleten van de films in de kijklijst en geplande opnames niet lukt.

Als dit via zowel de Next als Ziggo Go niet lukt, lijkt er wat vast te zitten in de cloud.
Helpt het toevallig als je de Next helemaal terugzet naar de fabrieksinstellingen
 

Koplamp007
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Terugzetten naar fabrieksinstellingen ook al gebeurd. Niets helpt tot nu toe dus ik hoop dat ik binnenkort van Ziggo bericht krijg hoe je dit kunt oplossen. Alvast dank daarvoor.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes
Koplamp007 wrote:

Terugzetten naar fabrieksinstellingen ook al gebeurd. Niets helpt tot nu toe dus ik hoop dat ik binnenkort van Ziggo bericht krijg hoe je dit kunt oplossen. Alvast dank daarvoor.

Alright, opnames worden in geval precies een jaar in de cloud bewaard.
Daarna gaan ze er automatisch uit @Koplamp007.

Van afstand kunnen we helaas niet alsnog een bepaalde opname eruit halen.
Mogelijk dat de hele cloud wel gewist kan worden. Maar zou je dat wenselijk en goed vinden dat al het bewaarde wordt gewist?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic