Vorig jaar heb ik hier een topic geopend over de huisaansluiting die ik onder mijn trap heb zitten:
https://community.ziggo.nl/t5/Archief/Is-dit-een-Ziggo-coax-aansluiting/m-p/316258
Uiteindelijk is er toen een monteur geweest, die heeft vanaf de straatkast onderzocht waar de kabel liep, en aangegeven dat de kabel opnieuw onder de weg doorgetrokken moest worden. Hij heeft daarvoor een ticket aangemaakt en de aannemer zou organiseren dat de kabel die nu aan twee zijden van de weg op een rol ligt weer één geheel zou vormen.
Omdat KPN NetwerkNL nu bezig is met de aanleg van glasvezel wordt het wel erg aantrekkelijk om in de toekomst dáárvan gebruik te gaan maken (en ja, ook zij moeten onder die weg door om mijn huis te bereiken).
Ik zou dus heel graag willen weten of iemand van Ziggo kan vertellen of de Coax nog wordt gerepareerd, of dat men dit vanwege de kosten uiteindelijk niet heeft gedaan? In de postcodecheck komt het geheel gewoon voor, maar de kabel is nog steeds kapot.