1
Vraag
2
Reacties
DekkerB

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Vervangen buitenkast.

@Ziggo Help! 

 

Er is door een aannemer een buitenkast, grenzend aan mijn huis, vervangen. Het kastje is 4x de grote van de vorige kast en staat in een doorgang (steeg) naar mijn voordeur. Het vormt een obstakel. 

Daarnaast heeft de aannemer het niet netjes achtergelaten. er zijn meerdere stenen uitgehaald, tegels afgehakt om de kast te kunnen plaatsen en het verzakt omdat er loze ruimte onder de tegels is ontstaan. Ook is het stucwerk van mijn gevel beschadigd. Al met al niet heel blij met het nieuwe kastje. 

 

Ik zou graag met iemand contact hebben die mij kan helpen dit op te lossen.

 

 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 77353Posts
  • 5252Oplossingen
  • 22956Likes

Is dit op jouw grond of op gemeentegrond?

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Bekijk in context

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5775Posts
  • 600Oplossingen
  • 3436Likes

Hey goedemorgen @DekkerB

Uit je bericht begrijp ik dat je alles behalve blij bent met de wijziging en vooral de gang van zaken. Dat kan ik mij goed voorstellen als er een verkeerde verwachting is geschept. 

Wat je in dit geval het allerbeste kunt doen is het contactformulier invullen. Zo komt je vraag/klacht hierover bij de juiste afdeling te liggen en wordt er telefonisch contact met jou opgenomen. 

Bekijk in context

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 376Oplossingen
  • 2930Likes

Ik zou het zelfde onderwerp en klachtomschrijving gebruiken zoals u hier gestart bent. Dat lijkt me het meest duidelijk voor de ontvanger. Eventueel met verwijzing naar dit topic.

Bekijk in context

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 399Oplossingen
  • 976Likes

@DekkerB, ik sluit mij aan bij @KBX458. Dit houdt het overzichtelijk. 

Bekijk in context

11 Reacties 11
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 77353Posts
  • 5252Oplossingen
  • 22956Likes

Is dit op jouw grond of op gemeentegrond?

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 77353Posts
  • 5252Oplossingen
  • 22956Likes

En kun je ook een overzichtsfoto hier plaatsen?

DekkerB
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dit is het oude kastje. 

DekkerB
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

En dit het nieuwe kastje. De grond behoort tot mijn perceel. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 77353Posts
  • 5252Oplossingen
  • 22956Likes

Even voor het beeld van de procedure: Is er overleg geweest voor de wijziging van de kast?

DekkerB
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ha Bert, 

 

Er is iemand aan de deur geweest die aan heeft gegeven dat er een vervanging zou plaatsvinden. Daarbij is ook verteld dat de afmeting iets verschilt. Er zou ongeveer een 10cm bredere kast komen te staan en hij gaf aan 1 baksteen eruit te moeten halen om het netjes te kunnen plaatsten. Daarbij ook gezegd dat het allemaal netjes teruggelegd zou worden. Hij sloot af met: "Je gaat er niks van merken" 

 

Verwachting die geschetst is voldoet totaal niet aan de werkelijkheid. Daarnaast is het zeer rommelig teruggelegd. 

 

Als er een juiste verwachting was geschept had ik geen akkoord gegeven op vervanging. 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5775Posts
  • 600Oplossingen
  • 3436Likes

Hey goedemorgen @DekkerB

Uit je bericht begrijp ik dat je alles behalve blij bent met de wijziging en vooral de gang van zaken. Dat kan ik mij goed voorstellen als er een verkeerde verwachting is geschept. 

Wat je in dit geval het allerbeste kunt doen is het contactformulier invullen. Zo komt je vraag/klacht hierover bij de juiste afdeling te liggen en wordt er telefonisch contact met jou opgenomen. 

DekkerB
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hi @Mariska,

 

Dank voor je reactie. Ik zal het contactformulier invullen en indienen

DekkerB
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Korte vraag @Mariska

 

Wat kan ik het beste invullen bij onderwerp om het bij de juiste afdeling te laten landen? Er is niet iets wat direct aansluit. Heb je tips? 

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 376Oplossingen
  • 2930Likes

Ik zou het zelfde onderwerp en klachtomschrijving gebruiken zoals u hier gestart bent. Dat lijkt me het meest duidelijk voor de ontvanger. Eventueel met verwijzing naar dit topic.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 399Oplossingen
  • 976Likes

@DekkerB, ik sluit mij aan bij @KBX458. Dit houdt het overzichtelijk. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic