@Ziggo Help!
Er is door een aannemer een buitenkast, grenzend aan mijn huis, vervangen. Het kastje is 4x de grote van de vorige kast en staat in een doorgang (steeg) naar mijn voordeur. Het vormt een obstakel.
Daarnaast heeft de aannemer het niet netjes achtergelaten. er zijn meerdere stenen uitgehaald, tegels afgehakt om de kast te kunnen plaatsen en het verzakt omdat er loze ruimte onder de tegels is ontstaan. Ook is het stucwerk van mijn gevel beschadigd. Al met al niet heel blij met het nieuwe kastje.
Ik zou graag met iemand contact hebben die mij kan helpen dit op te lossen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Is dit op jouw grond of op gemeentegrond?
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Hey goedemorgen @DekkerB!
Uit je bericht begrijp ik dat je alles behalve blij bent met de wijziging en vooral de gang van zaken. Dat kan ik mij goed voorstellen als er een verkeerde verwachting is geschept.
Wat je in dit geval het allerbeste kunt doen is het contactformulier invullen. Zo komt je vraag/klacht hierover bij de juiste afdeling te liggen en wordt er telefonisch contact met jou opgenomen.
Ik zou het zelfde onderwerp en klachtomschrijving gebruiken zoals u hier gestart bent. Dat lijkt me het meest duidelijk voor de ontvanger. Eventueel met verwijzing naar dit topic.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Is dit op jouw grond of op gemeentegrond?
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
En kun je ook een overzichtsfoto hier plaatsen?
Dit is het oude kastje.
En dit het nieuwe kastje. De grond behoort tot mijn perceel.
Even voor het beeld van de procedure: Is er overleg geweest voor de wijziging van de kast?
Ha Bert,
Er is iemand aan de deur geweest die aan heeft gegeven dat er een vervanging zou plaatsvinden. Daarbij is ook verteld dat de afmeting iets verschilt. Er zou ongeveer een 10cm bredere kast komen te staan en hij gaf aan 1 baksteen eruit te moeten halen om het netjes te kunnen plaatsten. Daarbij ook gezegd dat het allemaal netjes teruggelegd zou worden. Hij sloot af met: "Je gaat er niks van merken"
Verwachting die geschetst is voldoet totaal niet aan de werkelijkheid. Daarnaast is het zeer rommelig teruggelegd.
Als er een juiste verwachting was geschept had ik geen akkoord gegeven op vervanging.
Hey goedemorgen @DekkerB!
Uit je bericht begrijp ik dat je alles behalve blij bent met de wijziging en vooral de gang van zaken. Dat kan ik mij goed voorstellen als er een verkeerde verwachting is geschept.
Wat je in dit geval het allerbeste kunt doen is het contactformulier invullen. Zo komt je vraag/klacht hierover bij de juiste afdeling te liggen en wordt er telefonisch contact met jou opgenomen.
Korte vraag @Mariska
Wat kan ik het beste invullen bij onderwerp om het bij de juiste afdeling te laten landen? Er is niet iets wat direct aansluit. Heb je tips?
Ik zou het zelfde onderwerp en klachtomschrijving gebruiken zoals u hier gestart bent. Dat lijkt me het meest duidelijk voor de ontvanger. Eventueel met verwijzing naar dit topic.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.