1
Vraag
2
Reacties
Jean Surplus

Level 4
  • 87Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Vervangen IR FOX-C

In den beginne kreeg je per adres 3 kastjes om TV te kijken bij een abonnement.  Dat waren 3 IR-Fox C kastjes met een smart card,  Deze IR Fox C worden niet meer ondersteund binnenkort omdat MPEG 2 verdwijnt. Worden dan de kastjes niet automatisch vervangen voor een digitaal kastje zonder poespas. Dat gebeurt toch ook met het modem als er een nieuw type uitkomt?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Hi @Jean Surplus

Ik heb gemist dat je 2 topics had aangemaakt. Ik zal dit topic sluiten om verwarring te voorkomen.

Wat door de Experts van de Community wordt gezegd klopt helemaal, ik heb in je andere topic uitgebreid geantwoord. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Het hangt er waarschijnlijk vanaf of deze modellen al bruikleen zijn of toch automatisch bezit zijn geworden. 

Drie ontvangers 'krijgen' kan ik me van Casema-Ziggo niet herinneren. Deze ontvangers zijn wat ik er van weet vooral in fZiggo gebied in gebruik.

Welk beginne is dan mijn reactie.

Volgens de uitspraak in dit topic valt de IR Fox C niet onder de bruikleen regeling.

De kans bestaat dat je niet zonder een andere abonnement een recentere ontvanger krijgt.

PS dit is een dubbel topic

 

Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes
Jean Surplus wrote:

In den beginne kreeg je per adres 3 kastjes om TV te kijken bij een abonnement.  Dat waren 3 IR-Fox C kastjes met een smart card,  Deze IR Fox C worden niet meer ondersteund binnenkort omdat MPEG 2 verdwijnt. Worden dan de kastjes niet automatisch vervangen voor een digitaal kastje zonder poespas. Dat gebeurt toch ook met het modem als er een nieuw type uitkomt?

Indien deze boxen zijn verkregen bij Ziggo voor het samenvoegen van UPC en Ziggo tot Ziggo. Zijn deze boxen eigendom van de klant. 

Ziggo zal dan niks om hoeven ruilen. De Smartcard is wel bruikbaar in andere Humaxboxen die Irdeto2 en Mpeg4 ondersteuning hebben, indien de tv geschikt is, kan ook een Ci+ gebruikt worden met de Smartcard.

Bij oude Ziggo is Ziggo niet verantwoordelijk geweest voor de boxen, alleen tot aan het AOP de box was verantwoordelijkheid van de klant. Echter Ziggo verkocht ze wel en/of verstrekte ze bij een abonnement 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Hi @Jean Surplus

Ik heb gemist dat je 2 topics had aangemaakt. Ik zal dit topic sluiten om verwarring te voorkomen.

Wat door de Experts van de Community wordt gezegd klopt helemaal, ik heb in je andere topic uitgebreid geantwoord. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic