Ik heb nog een Tratec FRA-752/N versterker en een Technetix TOF-02KK splitter op zolder liggen. Ooit van Ziggo gehad.
Is dit nog actueel of rijp voor het oud ijzer?
Opgelost! Ga naar oplossing.
De FRA-752N is een ouder type versterker, maar nog prima geschikt voor DVB-C. De TOF-02KK is een TV/R-diplexfilter en heeft geen nut meer, gezien analoge radio niet meer doorgegeven.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
De FRA-752N is een ouder type versterker, maar nog prima geschikt voor DVB-C. De TOF-02KK is een TV/R-diplexfilter en heeft geen nut meer, gezien analoge radio niet meer doorgegeven.
Super bedankt. Helemaal duidelijk. Omdat ik dit ooit van Ziggo heb gehad, mag ik het dan weggeven aan iemand die het wel kan gebruiken?
Deze onderdelen mag je inderdaad weggeven.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.