Vraag
Reacties
Oplossing
FredZigCom
Level 1

Verschil tussen splitters

Er zijn verschillende splitters bij ziggo verkrijgbaar. Wat is het verschil tussen type POA-01

en type POA-1IEC-NL en type POA 01-UPC ?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RoWi.
Level 20

De POA 1-B en POA 1-UPC zijn zover ik weet hetzelfde, de POA 1 IEC heeft net iets andere aansluitingen Radio en TV, die wordt eigenlijk niet meer gebruikt. Nu is feitelijk alles gelijk wat betreft de aansluiting radio data en TV.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Willem-A1
Oud Community-lid

Voor zover ik gemerkt hebt, zit daar geen verschil in. Je kan bv. de POA03 niet via Ziggo verkrijgen, en als je die koopt is het doorgaans een POA03upc en ook deze werkt identiek. Vaak vervangt men een POA01 dan ook voor een POA03upc. 

0 Kudos
RoWi.
Level 20

De POA 1-B en POA 1-UPC zijn zover ik weet hetzelfde, de POA 1 IEC heeft net iets andere aansluitingen Radio en TV, die wordt eigenlijk niet meer gebruikt. Nu is feitelijk alles gelijk wat betreft de aansluiting radio data en TV.

Willem-A1
Oud Community-lid

Dank @RoWi. Ik had niet verder gekeken... Dom. Zie nu inderdaad de radio en Tv aansluiting. Is nu inderdaad niet meer aan de orde natuurlijk. 

0 Kudos
RoWi.
Level 20

Ik zie nu pas dat er twee reacties staan. Aan de moderatoren het bericht zonder bijlagen mag wel weg.

0 Kudos