Er zijn verschillende splitters bij ziggo verkrijgbaar. Wat is het verschil tussen type POA-01
en type POA-1IEC-NL en type POA 01-UPC ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
De POA 1-B en POA 1-UPC zijn zover ik weet hetzelfde, de POA 1 IEC heeft net iets andere aansluitingen Radio en TV, die wordt eigenlijk niet meer gebruikt. Nu is feitelijk alles gelijk wat betreft de aansluiting radio data en TV.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Voor zover ik gemerkt hebt, zit daar geen verschil in. Je kan bv. de POA03 niet via Ziggo verkrijgen, en als je die koopt is het doorgaans een POA03upc en ook deze werkt identiek. Vaak vervangt men een POA01 dan ook voor een POA03upc.
De POA 1-B en POA 1-UPC zijn zover ik weet hetzelfde, de POA 1 IEC heeft net iets andere aansluitingen Radio en TV, die wordt eigenlijk niet meer gebruikt. Nu is feitelijk alles gelijk wat betreft de aansluiting radio data en TV.
Dank @RoWi. Ik had niet verder gekeken... Dom. Zie nu inderdaad de radio en Tv aansluiting. Is nu inderdaad niet meer aan de orde natuurlijk.
Ik zie nu pas dat er twee reacties staan. Aan de moderatoren het bericht zonder bijlagen mag wel weg.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.