Ik denk dat inmiddels alweer zo'n beetje alles is gezegd, maar dit is dus wel wat ik bedoel. Heeft
Lycke Ziggo hier schuld aan? Nee, maar Ziggo wel! E die laten alles maar tot in den treuren uitlopen en lossen veel issues niet op en hebben, buiten het innen van geld, ook niet veel met hun klanten op wat een stukje (extra) service betreft. En dat zijn niet zozeer mijn woorden, maar wel wat je vaak leest als mensen niet worden geholpen. Dat is helaas niet alleen het geval bij Ziggo, maar bij tal van bedrijven, instellingen, overheden etc.
Niet voor niets moet tegenwoordig bijna alles via de rechter worden gespeeld, of moet het eerst weer in een of ander consumentenprogramma aan bod komen om écht wat aandacht te genereren. En dat is wat me vaak ook boos en verdrietig maakt. Op een normale manier lijkt er niets meer voor elkaar te kunnen komen. Er moet altijd druk achter staan. Waarom nou toch?! Het is toch in ieders belang dat de band goed blijft? Zo ook hier. Ik proef alweer uit de regel dat het een normale situatie betreft, hetgeen dan nog wel tussen haakjes word geschreven, dat het helemaal geen enkele prioriteit heeft, en dat is ook wat we zien.
Net als veel andere dingen sleept dit zich ook maar weer voort en ik vrees dat er geen veranderingen in gaat komen.
Maar bij echte issues, zoals lang slepende problemen, welke geen gewone gang van zaken zijn, blijven ook maar doorslepen tot in het oneindige. En dát maakt dat mensen opmerken dat er met het afschrijven van betalingen nooit iets misgaat. Zou dat wel zo zijn, dan word dat wel als een razende opgelost. Waarom dan niet die zaken waar we met zijn allen voor betalen en daarmee zorgen dat iedereen bij Ziggo eten in de mond krijgt!?