Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Lycke Ziggo wrote:
@all. Er is een stap gezet. Er is namelijk 'eindelijk' toegegeven dat de EPG inderdaad maar 24 uur (kan iets meer zijn) inlaad in FUPC.
Lycke Ziggo wrote:
@all. Er is een stap gezet. Er is namelijk 'eindelijk' toegegeven dat de EPG inderdaad maar 24 uur (kan iets meer zijn) inlaad in FUPC. Iets waar wij natuurlijk allang van op de hoogte waren door al deze voorbeelden. Maar goed, dit is natuurlijk alsnog de eerste stap.
Naar aanleiding hiervan is wel actie uitgezet/ gevraagd of dit aangepast kan worden. Of er mogelijkheid is om dit te verlengen. Hier durf ik nog niet met zekerheid te zeggen dat dit (snel) gaat gebeuren. Ik hoop er natuurlijk wel op want ook ik ben van mening dat 24 uur wel heel erg kort is.
RobertKoopman wrote:
Komt het ooit goed?
Iets met Pasen en Pinksteren op één dag? :sunglasses:
RobertKoopman wrote:
Dit topic is al drie maanden oud maar het probleem speelt al veel en veel langer.
Het lijntje is al erg lang :sunglasses:
RobertKoopman wrote:
Ben bang dat het er nooit van komt....
Mooie praatjes maar geen resultaat.
RobertKoopman wrote:
Klopt helemaal.
Maar ik las in dit, lange draadje, dat het al jaren speelt én bekend is bij UPC/Ziggo.
Zou het dan nu wel snel opgelost worden?
Lycke Ziggo wrote:
Het is absoluut niet de bedoeling om dit dood te zwijgen, te liegen of mensen aan het lijntje te houden. Zoals ik eerder al aangaf, gaat het niet niet zozeer om een "issue" maar kennelijk is de huidige gang van zaken (24 uur EPG) de "normale". Zoals ik al aangaf is vanuit ons wel het verzoek gekomen om dit te verlengen en zo veel mogelijk recht te trekken. Ik heb ook aangegeven dat nog niet zeker is of dit gedaan wordt/kan worden en zo ja; wanneer.
Helaas heb ik hier nog geen nieuwe informatie over. Ik zal jullie op de hoogte houden wanneer er updates zijn.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.