Vraag
Reacties
IdeM1971
Level 2

Verschil Next mini en ZiggoGo app op smart TV

Ik kan eerlijk gezegd nergens een duidelijk antwoord vinden op bovenstaande vraag. We hebben al een aantal jaren de mediabox Next aangesloten op de vaste TV, onlangs hebben we een 2de smart TV Philips met Android tv) aangeschaft waarop we de ZiggoGo app hebben geïnstalleerd. Op zich werkt dit prima (behalve F1 op Viaplay maar dat schijnt een ander probleem te zijn) maar wat zouden we er op vooruit gaan als we hier zo'n nieuwe mediabox Next mini zouden aansluiten? Via de ZiggoGo app hebben we zo ongeveer de volledige functionaliteit met het aanbod en terug kijken van programma's. Is het alleen het stukje kwaliteit?

Ik neem aan dat er meer mensen zijn die volledig via de Ziggo app TV kijken.

3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
nspoor
Level 16

Heel lang de ziggo go app op de Android tv gehad en pas geswitched naar de Next Mini.  Een stuk betere beeldkwaliteit en naar ik zelf merk een stuk sneller dan de app. 

Bert
Level 21
T.E.A.M.

Met de Next mini zijn flink wat kanalen 1080 en on-demand al een aantal 2160 en dat worden er steeds meer en tot nu toe 1 kanaal 2160 als je een 4K TV hebt.

De Ziggo Go app is 720p en on-demand 1080.

RoWi.
Level 20

Inderdaad een hogere resolutie, 1080 in plaats van 720, verder in mijn ogen niet zo veel. Je Android TV heeft meer apps dan de Mini daar zit de meerwaarde niet echt in. 

Vergelijk het beeld van de app met het beeld van je Next dan weet je het verschil. De Mini is mischien zelfs net iets beter vanwege nieuwere/andere hardware.

Met de app heb je kanaal 200 niet of dat het verschil maakt, mischien wel.

0 Kudos