Na de "upgrade" kan ik met mijn MB XL niet meer bladeren door teletekst. Ook kan ik de vooruitspoelfunctie niet meer instellen op 5 min. Los van de upgrade maakt de XL als ie niet in de ECO modus staat ook altijd geluid, ook als ie uit staat. Mijn vraag: hoe zit dat met de NEXT? Kan je daarmee wel bladeren door teletekst, vooruitspoelen instellen en maakt hij minder herrie dan de XL als ie uit staat?
Opgelost! Ga naar oplossing.
De Mediabox XL hoort geen lawaai te maken, een klein beetje ventilator geluid maken mag, dat is bij de next niet anders.
De next werkt op je andere punten gelijk aan de vernieuwde Mediabox XL.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
De Mediabox XL hoort geen lawaai te maken, een klein beetje ventilator geluid maken mag, dat is bij de next niet anders.
De next werkt op je andere punten gelijk aan de vernieuwde Mediabox XL.
Dank voor de toelichting, jammer dat de mediaboxen alleen maar beperkter worden van een "upgrade"
via voice control kun je wel 5 minuten vooruit spoelen
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.