1
Vraag
2
Reacties
Wardy

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Verkeerde weergave TV gids next box

Beste lezers,

Door een per ongeluk ingedrukte toetscombinatie (?) is de weergave van mijn media next op tv van de programma's gewijzigd. De TV-gids wordt nu weergegeven als TV gids&replay met een beperkt aantal kanalen plus kanaalnummers . Als ik verder scroll wel kanaalomschrijvingen maar geen kanaalnummers meer.  Iets te maken met uitgesteld kijken o.i.d.?

Voorheen kon ik langs alle kanalen met nummers scrollen en was het veel overzichtelijker voor mij. Kan nergens iets vinden hierover.  

Zal vast (of niet) eenvoudig zijn maar hoe kom ik weer terug in de weergave van alle kanalen met kanaalnummers?

Hoop dat iemand mij dit duidelijk kan maken.

Alvast bedankt voor het meedenken.

Ronald

 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17421Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

Oeps @Wardy  Screenshots en mijn reactie tegelijk gepost.. Zet eerst in 1e instantie de box even stroomloos ( knopje achterzijde) 1 a 2 minuten. Mocht dit niet helpen even een fabriek herstel. Van uitgaande dat de next voor de rest gewoon wel werkt. en geen verbindings problemen zijn.

Bekijk in context

11 Reacties 11
RuudVoeten

Level 4
  • 316Posts
  • 6Oplossingen
  • 99Likes

Misschien de profiel keuze knop aan de rechterzijkant van ab ingedrukt??

Wardy
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Snelle reactie

Maar dat is het niet. Ik gebruik zo te zien al langer een gedeeld profiel. Een ander profiel is op naam van mijn zoon maar als ik deze selecteer wordt er geen ander Tv-menu gepresenteerd helaas.

 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5787Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

Goedemiddag @Wardy 

Een bijzonder warm welkom op de Community.
Bijzonder probleem ervaar je met de TV gids op je Next box. Het is mij ook niet helder wat je exact ervaart. zou je eens een foto kunnen maken en hier delen? Dan kijken ik en @RuudVoeten graag even met je mee.

robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17421Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

@Wardy Ik heb het volgende idee. Open de tv gids . Links boven scherm zie je 2 mogelijkheden. bv vandaag inz terug kijken.  en volgend een selectie wat je graag getoond wilt hebben. bv thema's  bv algemeen / kids/ etc » SELECTEER HIER BIJ DEZE OPTIE  “alle zenders” >>als dit niet het geval is. 

Wardy
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Beste Jamyla,

Als ik op de knop voor het TV menu druk verschijnt eerst het normale menu met kanaalaanduiding en programma -scherm 1- en als ik dan naar beneden scroll geen kanaalaanduiding maar alleen info over de programma's -scherm 2-. Als ik wat verder in het menu qua tijd wil kijken verschijnt er geen enkel programma -scherm 3-.

Heb ik iets met replay of uitgesteld kijken ingesteld? En hoe kan ik dit dan weer wijzigen in de normale programmaweergave?

 

Groet van 

 

Ronald

 

 

 

 

 

 

robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17421Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

@Wardy Zie mijn reactie!

robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17421Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

Oeps @Wardy  Screenshots en mijn reactie tegelijk gepost.. Zet eerst in 1e instantie de box even stroomloos ( knopje achterzijde) 1 a 2 minuten. Mocht dit niet helpen even een fabriek herstel. Van uitgaande dat de next voor de rest gewoon wel werkt. en geen verbindings problemen zijn.

RuudVoeten

Level 4
  • 316Posts
  • 6Oplossingen
  • 99Likes

Check ook even je internet verbinding, en sluit je next eens rechtstreeks aan met een utp kabel op je modem.

Als dat al het geval is fabrieks instellingen terug zetten, (in het menu) alles blijft bewaard, instelling, films etc etc

Wardy
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Beste Robbo,

De stroom 2 minuten er af heeft geholpen!

Het menu verschijnt weer als vanouds.

Bedankt voor de oplossing. Het kan zo eenvoudig zijn maar bedenk dat maar eens 

Zorgt bij mij weer voor minder hoofdbrekens over hoe dit op te lossen.

@RuudVoeten ook nog bedankt voor je reactie.

Nooit gedacht dat op deze community zo snel meegedacht zou worden.

Positief verrast!

Groet van 

Ronald

 

robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17421Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

Goed om te horen. @Wardy Veel tv gids plezier ?

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5787Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

Super samenwerking guys! @robbo  en @RuudVoeten  Top dat jullie zo snel reageerden waardoor @Wardy weer ongestoord kan genieten! Well done

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic