1
Vraag
2
Reageer en help mee
Depeter

Level 2
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Verkeerde ondertiteling onder huurfilm

Ik huur net de film Godzilla vs Kong en daar zit de verkeerde ondertiteling bij,( waarschijnlijk de ondertiteling van een promotie film)

Alvast bedankt

Pa, als ik de film afspeel op mijn telefoon zit er wel de goede ondertiteling bij, als ik hem dan cast naar mijn tv wordt daar weer de verkeerde ondertiteling weergegeven om even later helemaal te stoppen

 

6 Reacties 6
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes

@Depeter  goed dat je dit aangeeft, kan zijn dat content even kop koffie nodig hebt om weer wakker te worden, ik zal het doorgeven aan een Ziggo medewerker die kan dit doorgeven aan de betreffende afdeling.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemiddag @Depeter en een warm welkom op de Community,

Goed dat je aan de bel trekt! Ik begrijp uit je bericht dat de ondertiteling bij de betaalde On Demandfilm Godzilla vs Kong niet klopt. Dat lijkt mij inderdaad heel storend tijdens het kijken van de film. Ik heb jouw melding gelijk doorgegeven aan onze collega's van de afdeling Content zodat hier naar gekeken wordt. Dit moet natuurlijk z.s.m. opgelost worden. Ik laat het jou weten zodra ik een terugkoppeling voor je heb. 

Depeter
Topicstarter
Level 2
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Bij voorbaat dank, net nog even gecheckt, maar nog steeds hetzelfde probleem

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hey @Depeter. Irritant dat dit probleem nog steeds speelt, goed dat je het aangeeft. We hebben nogmaals contact gezocht met onze afdeling Content en zijn in afwachting van een reactie. Hopelijk weten we snel meer! Dan hoor jij het natuurlijk ook. 🙂 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Depeter. Ik heb inmiddels bericht gehad dat het nu allemaal goed moet staan/zijn. Kan je dit bevestigen? 🙂 

AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

Ik zou niet weten wat de melder een maand na dato nog zou moeten bevestigen; ik zou niet nogmaals voor dezelfde huurfilm kiezen 😅

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic