Ik huur net de film Godzilla vs Kong en daar zit de verkeerde ondertiteling bij,( waarschijnlijk de ondertiteling van een promotie film)
Alvast bedankt
Pa, als ik de film afspeel op mijn telefoon zit er wel de goede ondertiteling bij, als ik hem dan cast naar mijn tv wordt daar weer de verkeerde ondertiteling weergegeven om even later helemaal te stoppen
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Depeter goed dat je dit aangeeft, kan zijn dat content even kop koffie nodig hebt om weer wakker te worden, ik zal het doorgeven aan een Ziggo medewerker die kan dit doorgeven aan de betreffende afdeling.
Goedemiddag @Depeter en een warm welkom op de Community,
Goed dat je aan de bel trekt! Ik begrijp uit je bericht dat de ondertiteling bij de betaalde On Demandfilm Godzilla vs Kong niet klopt. Dat lijkt mij inderdaad heel storend tijdens het kijken van de film. Ik heb jouw melding gelijk doorgegeven aan onze collega's van de afdeling Content zodat hier naar gekeken wordt. Dit moet natuurlijk z.s.m. opgelost worden. Ik laat het jou weten zodra ik een terugkoppeling voor je heb.
Bij voorbaat dank, net nog even gecheckt, maar nog steeds hetzelfde probleem
Hey @Depeter. Irritant dat dit probleem nog steeds speelt, goed dat je het aangeeft. We hebben nogmaals contact gezocht met onze afdeling Content en zijn in afwachting van een reactie. Hopelijk weten we snel meer! Dan hoor jij het natuurlijk ook. 🙂
Hey @Depeter. Ik heb inmiddels bericht gehad dat het nu allemaal goed moet staan/zijn. Kan je dit bevestigen? 🙂
Ik zou niet weten wat de melder een maand na dato nog zou moeten bevestigen; ik zou niet nogmaals voor dezelfde huurfilm kiezen 😅
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.