rick70

Level 10
  • 449Posts
  • 19Oplossingen
  • 212Likes

Verhuizing zenders per 1 februari 2023​

 

Voor alle klanten met Kabel TV en TV Standard

 

Op 1 februari 2023 wijzigt een aantal zenders van kanaal bij Ziggo.

ESPN zal vanaf 1 februari ook te zien zijn op kanaal 18. De zender blijft eveneens beschikbaar op het huidige kanaal 421.

National Geographic verhuist van kanaal 18 naar kanaal 27.

Disney Channel verhuist van kanaal 27 naar kanaal 302.

Deze zenders zijn onderdeel van The Walt Disney Company (Benelux) BV.

Bron (Ziggo): https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht/zenderwijzigingen

6 Reacties 6
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

Bedankt voor de informatie 🙂
Is dat eigenlijk geen taak voor Ziggo om dit aan klanten te melden?

Begrijp me niet verkeerd hoor, vind super dat je het zegt, want anders had ik dit niet geweten!

Dus zekers bedankt 👍

martwoutnl

Level 15
  • 1370Posts
  • 5Oplossingen
  • 550Likes

Ik ben niet echt blij met deze wijziging en dan met name rond NGC. Waarom moet ESPN nog een keer op die plek? Daardoor gaat NGC nu zweven aangezien rond 27 geen vergelijkbare kanalen zitten. Laat ESPN gewoon 1x op 421 en houd NGC bij Discovery.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

De bron is Ziggo, @EnergieBoy. Dus Ziggo meldt het ook wel ;-). 

@martwoutnl. Ik begrijp wat je zegt. En zal deze feedback ook doorzetten. Bedankt! 

EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

Daar kunnen we dan nog lang over discussiëren @Lycke  🙄
Uiteraard is de bron van Ziggo, maar het hier melden op de community zou natuurlijk ook geweldig zijn, vanuit Ziggo. Aangezien ik nooit op die bron pagina kijk en geen melding krijg dat er iets gewijzigd is. Je moet er echt naar zoeken, als ik me niet vergis. Daarom ook, misschien mooi als Ziggo het hier op de community zelf ook schrijft 😎🤐

(en nu kom jij natuurlijk met een link in de community waar het ook staan 😂🤣) LOL

sebas14

Level 11
  • 590Posts
  • 16Oplossingen
  • 306Likes

Misschien heel gek, maar waarom gebruikt Ziggo kanaal 26 niet meer? Deze is al ruim 2 jaar na ViceTV niet meer in gebruik. Hier had je toch makkelijker wat mee kunnen doen? Zet daar ESPN op en je hoeft niks te verschuiven. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Ik snap je hoor, Energieboy. En ik denk dat dit misschien wel een mooie was geweest voor een topic. Aan de andere kant kan ook niet elke aanpassing op deze manier gemeld worden. Wat voor de een wel van belang is, is dat voor de ander weer niet. Ik denk dat deze informatie ook nog wel in een nieuwsbrief naar voren komt (maar hou me er niet aan vast. Ik heb niets met de nieuwsbrieven te maken ^^ ). 

@sebas14. Geen gekke vraag hoor. Maar ik heb er ook geen antwoord op. Ik ga een balletje op gooien, maar zeg hier wel ook meteen eerlijk bij dat verwacht dat ik hier geen duidelijk antwoord op ga krijgen. 

Uitgelicht topic