1
Vraag
2
Reacties
mjprevo

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verhuizing - 3 weken geen signaal voor TV.

Wij zijn 3 weken geleden verhuisd. Internet doet het, maar de tv niet. Er is geen signaal.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Welkom op de Ziggo Community @mjprevo, gefeliciteerd met je nieuwe woning 🙂 Dan moet er heel snel een monteur langskomen! Ik heb een monteur ingepland voor zaterdag 18-09-2021  tussen 12:00-18:00 uur. Komt dit niet helemaal uit? Geen probleem, je kunt de afspraak makkelijk verplaatsen via Mijn Ziggo. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?


En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de mediabox op aangesloten zit?

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Bestel een monteur.

 

Kies de juiste monteur (ziggo.nl)

7 Kosten installatiemonteur
Een bezoek van de installatiemonteur is gratis tot 8 weken na ontvangst van je pakket of verhuizing.

Als de monteur er toch is… helpt hij of zij graag met andere klussen. Denk aan je tweede televisie of het trekken van kabels naar de slaapkamer. Voor die werkzaamheden betaal je wél.

youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes

Zonder signaal (ook) geen internet.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Welkom op de Ziggo Community @mjprevo, gefeliciteerd met je nieuwe woning 🙂 Dan moet er heel snel een monteur langskomen! Ik heb een monteur ingepland voor zaterdag 18-09-2021  tussen 12:00-18:00 uur. Komt dit niet helemaal uit? Geen probleem, je kunt de afspraak makkelijk verplaatsen via Mijn Ziggo. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@mjprevo Je kunt de monteursafspraak mogelijk ook vervroegen.

Kijk iedere ochtend in Mijn Ziggo bij Monteursafspraken, dan is de agenda up to date met mogelijk afzeggingen erin wat een mogelijkheid geeft om de afspraak eerder te zetten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic