1
Vraag
2
Reacties
Inge2105

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Verhitte Mediabox XL

Goededag, 

Helaas schakelt mijn mediabox telkens na ongeveer 20/25 minuten uit vanwege een verhitte mediabox.

Ik weet niet wanneer dit gestart is, want de gehele zomerperiode heb ik hem niet aan gehad.

Alle updates zijn wel geïnstalleerd. Ik heb er een metalen pannenonderzetter onder gedaan, want dat was een tip van hier, zodat hij de warmte van onderen beter kwijt kan. Verder staat hij vrij, bovenop het dressoir, dus voldoende ventilatie. Mag helaas allemaal niet baten/ hij blijft zeer warm voelen!

Wat kan ik nu nog doen? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Welkom op de Ziggo Community @Inge2105! Een warme box geeft je geen veilig gevoel. Ik heb de mediabox voor je omgeruild, binnen 2-3 dagen heb je deze in huis. De Track and Trace ontvang je per e-mail. 

Bekijk in context

16 Reacties 16
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Mocht je dit nog niet gedaan hebben, met een stofzuiger langs de zijkant en de onderkant.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Welkom op de Ziggo Community @Inge2105! Een warme box geeft je geen veilig gevoel. Ik heb de mediabox voor je omgeruild, binnen 2-3 dagen heb je deze in huis. De Track and Trace ontvang je per e-mail. 

Inge2105
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Wat fijn, bedankt! 

klaaspietmeulen

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hier precies het zelfde probleem 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Dank voor het melden @klaaspietmeulen

 

Ik heb voor jou ook een nieuwe box besteld en PostNL zal deze binnen 2-3 werkdagen bezorgen. In veel situaties bezorgd PostNL niet op zondag + maandag. Hou hier rekening mee.

We zullen je via e-mail een Track&Trace code toesturen om de zending te volgen. Daarna volgt een retourdoos om de bestaande box in retour te sturen.

maaikewa

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier ook hetzelfde probleem

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @maaikewa
Dan gaan we ook jou te hulp schieten. Ik heb een nieuwe box voor je besteld. Zodra de Track&Trace code bekend is, ontvang je die per e-mail. Na de installatie van de nieuwe box dien je de huidige te retourneren. Hiervoor ontvang je retourinstructies. 

klaaspietmeulen

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Super bedankt kan ik weer formule 1 kijken zonder dat het beeld weg valt ☺️

Markonb

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goedemiddag bij ons exact hetzelfde probleem begon 2-3 dagen geleden, heb toen mediabox uitgeschakeld afgekoppeld met stofzuiger rondom zo goed mogelijk van (niet echt zichtbaar) stof ontdaan echter gisteravond heeft mediabox zich 3 x achter elkaar uitgeschakeld na oververhitting. Graag z.s.m. een oplossing a.u.b. want aanstaande weekend is er weer een Formule 1 race, bijvoorbaat vriendelijk dank voor de moeite alvast.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Markonb Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Markonb

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi Bert direct bij het aanmelden heb ik deze gegevens (postcode, huisr. enz. vermeld) dus staan er netjes in!

Vr. dank voor de update.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemiddag @Markonb en een warm welkom op de Community,

Goed dat je via dit topic even aan de bel trekt voor wat betreft de herstartende en oververhitte Mediabox XL! Ik heb je gegevens er gelijk even bijgepakt en zie dat je al contact hebt gehad met een van mijn collega's van de klantenservice. Ik begrijp dat je inmiddels gekozen hebt voor een abonnement met de Mediabox Next i.p.v. Mediabox XL. Laat je weten wat je bevindingen zijn met de Next? Als wij je hier nog kunnen helpen horen wij het graag. 

Markonb

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi Paul,

Zodra Next ontvangen is en geïnstalleerd laat ik even weten wat de bevindingen zijn..

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@Markonb Super! Dan wachten we jouw bevindingen even af. 😉

Ajc01

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb afgelopen week een nieuwe mediabox xl gekregen.  Helaas zelfde probleem. Ook deze start iedere 15 min op met warmte problemen. 
staat rondom vrij geinstalleerd. 

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1334Posts
  • 203Oplossingen
  • 676Likes

@Ajc01 dat is toch wel een bijzondere, een vervangende mediabox die gelijk een probleem geeft. 
Je hebt toch niet toevallig de box naar deze klant gestuurd @Inge2105 😉

Ik lees in de notities van collega's dat je via de Mijn Ziggo app contact hebt. Ik reken erop dat je er goed geholpen wordt en mocht er iets zijn? De Ziggo Community staat voor je klaar!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic