Goededag,
Helaas schakelt mijn mediabox telkens na ongeveer 20/25 minuten uit vanwege een verhitte mediabox.
Ik weet niet wanneer dit gestart is, want de gehele zomerperiode heb ik hem niet aan gehad.
Alle updates zijn wel geïnstalleerd. Ik heb er een metalen pannenonderzetter onder gedaan, want dat was een tip van hier, zodat hij de warmte van onderen beter kwijt kan. Verder staat hij vrij, bovenop het dressoir, dus voldoende ventilatie. Mag helaas allemaal niet baten/ hij blijft zeer warm voelen!
Wat kan ik nu nog doen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Welkom op de Ziggo Community @Inge2105! Een warme box geeft je geen veilig gevoel. Ik heb de mediabox voor je omgeruild, binnen 2-3 dagen heb je deze in huis. De Track and Trace ontvang je per e-mail.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Mocht je dit nog niet gedaan hebben, met een stofzuiger langs de zijkant en de onderkant.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Welkom op de Ziggo Community @Inge2105! Een warme box geeft je geen veilig gevoel. Ik heb de mediabox voor je omgeruild, binnen 2-3 dagen heb je deze in huis. De Track and Trace ontvang je per e-mail.
Wat fijn, bedankt!
Hier precies het zelfde probleem
Dank voor het melden @klaaspietmeulen
Ik heb voor jou ook een nieuwe box besteld en PostNL zal deze binnen 2-3 werkdagen bezorgen. In veel situaties bezorgd PostNL niet op zondag + maandag. Hou hier rekening mee.
We zullen je via e-mail een Track&Trace code toesturen om de zending te volgen. Daarna volgt een retourdoos om de bestaande box in retour te sturen.
Hier ook hetzelfde probleem
Hoi @maaikewa,
Dan gaan we ook jou te hulp schieten. Ik heb een nieuwe box voor je besteld. Zodra de Track&Trace code bekend is, ontvang je die per e-mail. Na de installatie van de nieuwe box dien je de huidige te retourneren. Hiervoor ontvang je retourinstructies.
Super bedankt kan ik weer formule 1 kijken zonder dat het beeld weg valt ☺️
Goedemiddag bij ons exact hetzelfde probleem begon 2-3 dagen geleden, heb toen mediabox uitgeschakeld afgekoppeld met stofzuiger rondom zo goed mogelijk van (niet echt zichtbaar) stof ontdaan echter gisteravond heeft mediabox zich 3 x achter elkaar uitgeschakeld na oververhitting. Graag z.s.m. een oplossing a.u.b. want aanstaande weekend is er weer een Formule 1 race, bijvoorbaat vriendelijk dank voor de moeite alvast.
@Markonb Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Hi Bert direct bij het aanmelden heb ik deze gegevens (postcode, huisr. enz. vermeld) dus staan er netjes in!
Vr. dank voor de update.
Goedemiddag @Markonb en een warm welkom op de Community,
Goed dat je via dit topic even aan de bel trekt voor wat betreft de herstartende en oververhitte Mediabox XL! Ik heb je gegevens er gelijk even bijgepakt en zie dat je al contact hebt gehad met een van mijn collega's van de klantenservice. Ik begrijp dat je inmiddels gekozen hebt voor een abonnement met de Mediabox Next i.p.v. Mediabox XL. Laat je weten wat je bevindingen zijn met de Next? Als wij je hier nog kunnen helpen horen wij het graag.
Hi Paul,
Zodra Next ontvangen is en geïnstalleerd laat ik even weten wat de bevindingen zijn..
@Markonb Super! Dan wachten we jouw bevindingen even af. 😉
Ik heb afgelopen week een nieuwe mediabox xl gekregen. Helaas zelfde probleem. Ook deze start iedere 15 min op met warmte problemen.
staat rondom vrij geinstalleerd.
@Ajc01 dat is toch wel een bijzondere, een vervangende mediabox die gelijk een probleem geeft.
Je hebt toch niet toevallig de box naar deze klant gestuurd @Inge2105 😉
Ik lees in de notities van collega's dat je via de Mijn Ziggo app contact hebt. Ik reken erop dat je er goed geholpen wordt en mocht er iets zijn? De Ziggo Community staat voor je klaar!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.