1
Vraag
2
Reacties
donnerd

Level 10
  • 399Posts
  • 0Oplossingen
  • 109Likes

Vergeten te vertalen of bug??

Ik gebruik met veel plezier de Next decoder zoals ik al eerder vermeld heb, maar heb wel onlangs wat vertaal fouten gezien, als je bij alle afleveringen lijst van een on-demand serie gaat kijken (dus welke afleveringen er precies beschikbaar zijn) dan staat er ipv beschikbaar, het engelse woord 'Available' en ook via mijn.ziggo.nl staat de extra opties van de next decoder de gegevens compleet in het engels.
De decoder staat natuurlijk gewoon in het Nederlands ingesteld.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey donnerd . Ja, goeie. Ik heb hier even rondgevraagd en hoor dat we hiervan op de hoogte zijn. Het zal met een volgende update worden aangepast (durf alleen niet te zeggen wanneer precies! 🙂 )Bedankt ^^.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey donnerd . Ja, goeie. Ik heb hier even rondgevraagd en hoor dat we hiervan op de hoogte zijn. Het zal met een volgende update worden aangepast (durf alleen niet te zeggen wanneer precies! 🙂 )Bedankt ^^.
donnerd
Topicstarter
Level 10
  • 399Posts
  • 0Oplossingen
  • 109Likes
Dat is mooi Lycke Ziggo 🙂
Kreeg btw een medewerker aan de telefoon hierover die mij ook vriendelijk bedankte voor het melden 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic