Lionman

Level 10
  • 457Posts
  • 6Oplossingen
  • 113Likes

Verder kijken werkt niet (goed)

Bizarre ontdekking gedaan:

Ik kijk een NPO programma op mijn telefoon en besluit later verder te kijken op de tv. Verbazing alom: op de tv staat-ie niet bij de "verder kijken" items. Op mijn telefoon wèl!

Omgekeerd werkt wel: iets dat ik op de tv heb afgebroken staat als "verder kijken" item zowel op tv als telefoon.

Ook heb ik gemerkt dat niet op alle zenders het "verder kijken" werkt. Dit ontdekte ik nadat ik een paar maal op MTV iets had afgebroken. Ook kom ik tegen dat programma's waarvan ik überhaupt niets heb gezien tòch bij de "verder kijken" items neergezet is. Vreemd......

Helemaal betrouwbaar is het dus blijkbaar niet...... Hoe kan dit?

(Met "telefoon" bedoel ik uiteraard de Ziggo Go app).

2 Reacties 2
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Niet alle zenders zijn toegankelijk om op telefoon verder te kijken met met opname's of bewaard/gepauzeerd, deze hebben alleen toestemming tot de Media Box Next. Sommige zenders kan dit wel gewoon op de Next en de Ziggo Go.

 

Heb je op de Next en op de Ziggo Go App een eigen profiel of staat deze gedeeld, maak dan bij Ziggo Go App via icoontje Profielen een profiel aan, en op de Next druk op Homeknop, ga naar tandwiel, vervolgens Profielen en onderaan zet Je Standaard Profiel op je naam, of laat deze op gedeeld, maar gebruik zelf een profiel.

Lionman
Topicstarter
Level 10
  • 457Posts
  • 6Oplossingen
  • 113Likes

Inderdaad blijkt dat "terug kijken" een nogal verwarrend beeld oproept. Er zitten nogal wat beperkingen aan, bovendien worden er vaak otems toegevoegd waar überhaupt niet naar gekeken is(!).

Toch vreemd dat er blijkbaar geen of niet altijd synchronisatie plaats vindt tussen Ziggo Go (de app) en de Next......

Uitgelicht topic