1
Vraag
2
Reacties
idsrichard

Level 4
  • 70Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ventilator mediabox next maakt herrie

Goedendag community,

 

Ik ben nu sinds 2 dagen weer lid bij de Ziggo en alles werkt perfect. Helaas maakt de nieuwe (refurbished) 4k decoder van Ziggo de hele tijd een vervelend ventilator gezoem, alsof de ventilator kapot is of de lagers van de ventilator er niet lekker inzitten.

 

Ik heb contact gehad met de klantendesk, ze hebben het energieverbruik aangepast, helaas lost dit het ook niet op (het wordt juist erger). Wanneer de decoder volledig uitstaat in eco modus, maakt de decoder dit geluid niet. Maar zodra hij weer uit standby wordt gewaakt, begint de herrie weer. In energiemodus hoog, blijft de fan de hele tijd hard doorlopen.

 

Hoe kan ik de ventilator vervangen of een swap krijgen van de Mediabox next. Of is er toch een update, welke de fan uitzet. Alvast bedankt.

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Welkom terug @idsrichard !

Wel balen dat je een mediabox hebt gekregen welke veel herrie maakt. Dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn. Het is in dit soort gevallen altijd lastig te beoordelen of iets zo hoort of dat het toch echt een defect is. 

In jouw geval zegt de beschrijving eigenlijk al voldoende en zorg ik ervaar dat er een andere box jouw kant opkomt. Wil je voor de zekerheid jouw gegevens in jouw profiel controleren? Zijn deze nog up-to-date?

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

De fan moet geluidloos blijven draaien.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Welkom terug @idsrichard !

Wel balen dat je een mediabox hebt gekregen welke veel herrie maakt. Dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn. Het is in dit soort gevallen altijd lastig te beoordelen of iets zo hoort of dat het toch echt een defect is. 

In jouw geval zegt de beschrijving eigenlijk al voldoende en zorg ik ervaar dat er een andere box jouw kant opkomt. Wil je voor de zekerheid jouw gegevens in jouw profiel controleren? Zijn deze nog up-to-date?

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

@idsrichard Bedankt voor jouw privébericht met gegevens 🙂
Ik heb een andere mediabox voor je aangevraagd. Per mail krijg je nog even een bevestiging van deze aanvraag

Laat je even weten of het met de nieuwe box helemaal opgelost is? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic